امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نرخ اجاره انبار در تهران و آگاهی از قیمت فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی

خبرایران: خرید و فروش املاک صنعتی یا به‌طورکلی معاملات املاک صنعتی جزو آن دسته از شغل‌هایی است که تخصص در آن حیاتی و ضروری است. به عبارت دیگر در انجام معاملات ملکی در حوزه صنعت بدون توجه به تخصص ممکن است به طرفین معامله آسیب‌های فراوان و جبران‌ناپذیر وارد شود.
نرخ اجاره انبار در تهران و آگاهی از قیمت فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام گروه املاک صنعتی سوله، مخاطبان این متن، گروهی از صنعتگران، تولیدکنندگان و حتی واردکنندگان است، که قصد خرید انبار یا اجاره انبار در تهران را دارند. گروه املاک صنعتی سوله این نیاز را شناخته و برای برطرف کردن آن سایتی با همین عنوان راه‌اندازی کرده است.

چگونه از معاملات فروش کارخانه‌ها در تهران مطلع شویم؟

برای انجام معاملات ملکی در سطح کشور راه‌های متفاوتی وجود دارد برای انجام این معاملات بهترین راه این است که به مشاوران املاک مجرب در این حوزه مراجعه کرده و پس از مشاهده جواز کسب گروه مشاوران و احراز هویت می‌توانید معاملات ملکی خود را انجام دهید. فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌های مشاور املاک صنعتی است. برای خرید و فروش کارخانه در شهرک‌های صنعتی با توجه به وسعت آن می‌توانید به مشاوران املاک در این شهرک‌ها مراجعه کرده و از آن‌ها بخواهید برای این معاملات به شما کمک کنند.

علت اصلی بروز مشکلات در انجام معاملات صنعتی چیست؟

یکی از آسیب‌ها این حوزه عدم آگاهی از نوع قراردادها و ضمانت‌ها هنگام عقد قرارداد بین طرفین است.

یکی از دلایل مهم برای این امر رقم‌های بالا برای این معاملات است. تصویر کنید برای خرید یک کارخانه و یا خرید سوله در یکی از مناطق صنعتی تهران حدود ۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری لازم است. این مبلغ کافی است تا طرفین برای پرداخت کمیسیون کمتر حاضر شوند در بنگاهی این معاملات را انجام دهند که به هیچ‌وجه تخصص کافی در این زمینه را ندارد.

همین امر سبب می‌شود تا به هنگام بروز مشکل بین طرفین بنگاه خود را کنار کشیده و بی‌طرفی خود را اعلام کند. این مورد و موارد دیگر سبب بروز مشکلات بسیار زیادی برای طرفین می‌شود. متناسب با بودجه شما می‌توان کارخانه یا سوله اطراف نزدیک تهران اجاره کرد.

گروه املاک صنعتی سوله با داشتن بیش از ۲۲،۰۰۰ فایل ثبت شده درسایت sule.ir یکی از بزرگ‌ترین مراجع برای امر خرید و فروش سوله و اجاره در شهرک‌های صنعتی است. بهره‌گیری از مشاوران مجرب و زبده در حوزه املاک صنعتی و انجام معاملات شفاف در حضور خریدار و فروشنده از مزایای این گروه به شمار می‌آید؛ به عبارت دیگر در حوزه خرید و فروش املاک صنعتی نیاز این صنعت را به خوبی برطرف کرده است.

بهترین موارد برای اجاره انبار را از ما بخواهید

با توجه به رشد روزافزون صنایع بزرگ و کوچک در کشور نیاز به خرید انبار و یا اجاره انبار بیشتر از گذشته حس می‌شود. شهرک‌های صنعتی اطراف تهران این فرصت را برای اجاره انبار مناسب با مساحت‌های مختلف فراهم کرده است. اگر قصد خرید انبار در تهران را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت املاک سوله از موارد متعدد اجاره انبار مطلع شوید.

اجاره انواع انبارهای دارویی و بهداشتی و همچنین اجاره انبارهای سردخانه‌ای تخصص ماست. فقط کافی است نام منطقه مورد نظر خود را در این سایت جستجو کرده و از نتایج آن را مشاهده کنید. این فرایند بسیار آسان و متناسب با شهرک‌های صنعتی اطراف تهران برنامه‌ریزی‌شده و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از نتایج آن بهره‌مند شود.

انتهای رپرتاژ خبری

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب