امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39038 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جعفر توفیقی اعلام کرد؛

پشتیبانی پژوهشگاه صنعت نفت از فعالیت‌های نوآورانه و استارتاپی

خبرایران: رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با اشاره به تاکید وزیر نفت بر اهتمام به فعالیت‌های استارتاپی گفت: پژوهشگاه این رویکرد را از یک سال پیش در دستور کار قرار داده و هم‌اکنون نیز در حال آماده‌سازی مقدمات یک رویداد استارتاپی است.
پشتیبانی پژوهشگاه صنعت نفت از فعالیت‌های نوآورانه و استارتاپی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، جعفر توفیقی دیروز (چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در بازدید مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از غرفه پژوهشگاه صنعت نفت، این مطلب را بیان کرد و افزود: مشکلات صنعت نفت در این رویداد استارتاپی بحث و بررسی می‌شود و گزارش آن را نیز در آینده نزدیک تدوین و ارائه می‌کنیم.

وی به دیگر پروژه‌های انجام شده بر پایه دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت از جمله راه‌اندازی واحد تولید ماده بودارکننده گاز طبیعی که اواخر پارسال به بهره برداری رسید، اشاره کرد و گفت: مرکاپتان‌زدایی ۱۵ هزار بشکه میعانات گازی در این واحد، ۱۰ میلیون دلار ارزش افزوده ایجاد کرده است.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت همچنین از امضای قرارداد با پالایشگاه کرمانشاه برای تامین دانش فنی طرح افزایش ظرفیت این پالایشگاه با اتکا به دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت خبر داد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب