امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39067 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آستانه ماه مبارک رمضان و به رسم همسایگی به کمپین افق کوروش بپیوندید؛

برای کمک به هموطنان آسیب‌دیده در سیل فقط امتیاز خرج کنید

خبرایران: در آستانه ماه مبارک رمضان و در پی اجرای کمپین به رسم همسایگی، اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش برای کمک به هموطنان آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده، با واگذاری ۳۰ و ۵۰ امتیاز، افق کوروش را در تهیه و ارسال بسته‌های غذایی و بهداشتی یاری کردند؛ تا هفتم خردادماه برای پیوستن به این کمپین فرصت باقی است.
برای کمک به هموطنان آسیب‌دیده در سیل فقط امتیاز خرج کنید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، این شرکت در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف کمک به هموطنان آسیب‌دیده در مناطقِ سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان و مشارکت اعضای باشگاه مشتریان خود، کمپینی را تحت عنوان به رسم همسایگی جهت ارسال بسته‌های غذایی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده اجرایی کرد.

در این کمپین، اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش صرفاً با واگذاری ۳۰ و ۵۰ امتیاز می‌توانند در تهیه بسته‌های حمایتی غذایی و بهداشتی به هموطنان آسیب‌دیده‌ی سیلاب‌های اخیر مشارکت داشته باشند.

بدین منظور، اعضای باشگاه مشتریان افق کوروش جهت واگذاری امتیاز می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن و ورود به بخشِ کدهای تخفیف و به رسم همسایگی، یکی از دو گزینه «بسته حمایتی غذایی» و «بسته حمایتی بهداشتی» را انتخاب کنند تا با کسر امتیاز آن‌ها، این بسته‌های حمایتی تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال و بین هموطنان آسیب‌دیده توزیع شود.

«بسته غذایی» شامل اقلام روغن، شیر، حبوبات، ماکارونی، کنسرو تن ماهی، خرما، کشمش و بیسکوئیت می‌شود و «بسته بهداشتی» باشگاه مشتریان افق کوروش، پد بهداشتی، پوشک، دستمال مرطوب کودک، دستمال کاغذی، خمیردندان، شامپو، مسواک، مایع دستشویی، صابون، پودر لباس‌شویی دستی و پودر صابون را شامل خواهد شد.

پایان فروردین‌ماه، کمپین باشگاه مشتریان افق کوروش با مشارکت و استقبال بیش از ۸۵۰ عضو باشگاه مشتریان افق کوروش مواجه شده و هم‌اینک تعداد ۳۲۴ بسته بهداشتی و ۵۲۹ بسته غذایی در حال توزیع در روستاهای منطقه نورآباد استان لرستان است و بسته‌های غذایی و بهداشتی استان خوزستان نیز در حال بسته‌بندی برای ارسال و توزیع در منطقه است.

مشتریان باشگاه مشتریان افق کوروش تا هفتم خردادماه مصادف با شب قدر فرصت دارند بدون پرداخت هزینه و تنها با استفاده از امتیازات باشگاه مشتریان خود به هموطنان آسیب‌دیده در حادثه سیل اخیر کمک کنند.

مناطق گلستان و لرستان افق کوروش از ابتدای وقوع سیلاب‌های اخیر در این مناطق بلافاصله جهت ابراز همدردی با آسیب دیدگان به تأمین و ارسالِ محصولات موردنیاز به مناطق سیل‌زده همت گماشتند و هر یک از این مناطق با توزیع یک هزار بسته غذایی در آق‌قلا و پل‌دختر، تلاش برای خدمت‌رسانی به هموطنان در مناطق سیل‌زده را وظیفه خود دانستند.

همچنین پس از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان بودجه از سوی خانواده گروه صنعتی گلرنگ جهت تهیه و ارسال اقلام موردنیاز به آسیب دیدگان در مناطق سیل‌زده، افق کوروشی‌ها با تلاشی مضاعف آماده سازی و بسته‌بندی محصولات را آغاز کردند و به همّت کارکنان پرتلاشِ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در انبار مرکزی، آماده سازی و بسته‌بندی ۱۰ هزار بسته غذایی و ۱۰ هزار بسته مواد شوینده و بهداشتی جهتِ ارسال و توزیع به سیل‌زدگان استان لرستان و خوزستان انجام پذیرفت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب