وی با اشاره به نظر وزیر ارتباطات درخصوص اصلاح نظام مدیریت پست بانک و نهادینه کردن شایسته سالاری و ارزیابی عملکرد ادامه داد: تمامی مدیران پست بانک بایستی بر اساس برنامه کار کنند و ارزیابی آنها نیز براساس همان برنامه صورت می پذیرد. البته برنامه ها بایستی اجرایی و با شاخص های کمی قابل اندازه گیری باشند.
وی همچنین به مدیریت امور هماهنگی حوزه مدیریت دستور داد، تنظیم برنامه های بانک در راستای انتظارات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت پذیرد. شیری مهمترین وظیفه هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک را تلاش برای ارتقاء جایگاه پست بانک در شبکه بانکی و اقتصاد جامعه برشمرد و به فرصت کوتاه خدمتگزاری اشاره کرد و افزود: فرصت خدمت همواره هدیه ای است که بایستی قدر آن را بدانیم و در فرصت محدود اثرات خوبی به جا بگذاریم و این امر محقق نمی شود مگر با همدلی و همراهی همه مدیران و کارکنان بانک.