امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39071 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تاکید دکترشیری بر تنظیم برنامه‌های بانک با انتظارات وزیر ارتباطات

خبرایران: مدیرعامل پست بانک در اولین جلسه هیئت مدیره پس از همایش مدیران بانک بر لزوم تنظیم برنامه های بانک با انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.
تاکید دکترشیری بر تنظیم برنامه‌های بانک با انتظارات وزیر ارتباطات
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران:خوشبختانه حمایت های وزیر جوان دولت تدبیر و امید سرمایه بزرگی برای بانک محسوب می شود و بایستی مجموعه بانک تمام تلاش خود را برای اجرای نقطه نظرات ایشان در حوزه بانک تخصصی ICT انجام دهد.

وی با اشاره به نظر وزیر ارتباطات درخصوص اصلاح نظام مدیریت پست بانک و نهادینه کردن شایسته سالاری و ارزیابی عملکرد ادامه داد: تمامی مدیران پست بانک بایستی بر اساس برنامه کار کنند و ارزیابی آنها نیز براساس همان برنامه صورت می پذیرد. البته برنامه ها بایستی اجرایی و با شاخص های کمی قابل اندازه گیری باشند.

وی همچنین به مدیریت امور هماهنگی حوزه مدیریت دستور داد، تنظیم برنامه های بانک در راستای انتظارات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت پذیرد. شیری مهمترین وظیفه هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک را تلاش برای ارتقاء جایگاه پست بانک در شبکه بانکی و اقتصاد جامعه برشمرد و به فرصت کوتاه خدمتگزاری اشاره کرد و افزود: فرصت خدمت همواره هدیه ای است که بایستی قدر آن را بدانیم و در فرصت محدود اثرات خوبی به جا بگذاریم و این امر محقق نمی شود مگر با همدلی و همراهی همه مدیران و کارکنان بانک.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب