امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39103 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران ؛

سامانه پیشخوان توسعه محلات تهران رونمایی شد

خبرایران: سامانه پیشخوان توسعه محلات تهران با هدف تبیین وضعیت موجود محلات پایتخت در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده رونمایی شد.
سامانه پیشخوان توسعه محلات تهران رونمایی شد

به گزارش خبرایران، سکینه اشرفی در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: شورای شهر تهران برنامه پنج ساله سوم را سال گذشته مصوب کرد و سال ۱۳۹۸ نخستین سال اجرای این برنامه محسوب می‌شود.

معاون برنامه ریزی شهرداری تهران افزود: برنامه پنج ساله شهر تهران در سه سطح شهر تهران، مناطق تهران و محله‌ها که به عنوان برنامه محله‌محور مهمترین بخش برنامه محسوب می‌شود، اجرایی خواهد شد. در حقیقت در این سطح از برنامه‌ریزی هدف برنامه‌ریزی با مردم به جای برنامه‌ریزی برای مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: از سال گذشته نوسازی بافت‌های فرسوده در سازمان نوسازی شهرداری تهران آغاز شده و امروز تبیین وضعیت موجود در محلات تهران در سامانه پیشخوان توسعه محلات قرار گرفته است که عموم شهروندان می‌توانند از این سامانه بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: براساس اطلاعات این سامانه این اختیار به محلات داده شده که براساس مشکلات محلات خود اولویت‌گذاری‌ها را انجام دهند.

بنابراین گزارش، سامانه پیشخوان توسعه محلات به همراه رونمایی از سری نخست کتاب‌های محلات شهر تهران با حضور شهردار تهران، وزیر راه و شهرسازی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری پایتخت رونمایی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب