امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39138 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ساعات کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در ماه مبارک رمضان اعلام شد

خبرایران: بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم وطنان، ساعات کار شعبه‌ها و واحدهای ستادی خود را اعلام کرد.
ساعات کار شعبه‌های بانک پاسارگاد در ماه مبارک رمضان اعلام شد
به گزارش خبرایران به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در ماه‌رمضان ساعات کار شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، به‌ جز شعبه‌های کیش و قشم طبق روال سابق و بدون تغییر خواهد بود. به این ترتیب که شعبه‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارایه انواع خدمات بانکی به مشتریان هستند.

شعبه‌ بانک‌پاسارگاد در کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ الی۱۲:۳۰ آماده خدمات‌رسانی به مشتریان خواهد بود. همچنین شعبه بانک‌پاسارگاد در قشم، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ انواع خدمات بانکی را ارایه خواهد کرد.

واحدهای ستادی بانک‌پاسارگاد نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۵ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۷ الی ۱۳ آماده پاسخگویی به مشتریان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب