امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3915 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دو خبراز راديو اقتصاد؛

قيمت سکه و طلا در بازار چهارشنبه

رئیس اتحادیه کشوری فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت هر اونس طلا تا 1262 دلار گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 947 هزار تومان و سکه قدیم 945 هزار تومان است.
 قيمت سکه و طلا در بازار چهارشنبه

به گزارش خبرایران از  روابط عمومي راديو اقتصاد محمد کشتی آرا در مصاحبه با اين رادیو گفت : هر قطعه نیم سکه 474 هزار تومان ، ربع سکه 286و نیم هزار تومان و سکه های یک گرمی هم 186 هزار تومان فروخته می شود.
کشتی آرای گفت : قیمت هر گرم طلای 18عیار هم امروز حدود 97 هزار و 100 تومان است.

 

 

استقبال اصناف از توافق با سازمان امور مالياتي

رئیس اتاق اصناف کشور از تعامل و همکاری خوب سازمان امور مالیاتی در تنظیم امور مالیاتی این بخش در سال جاری قدردانی کرد و گفت : این رویکرد برای هر دو طرف ، برد محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو اقتصاد علی فاضلی در مصاحبه با اين رادیو گفت : خوشبختانه مالیات عملکرد 92 متناسب با درآمد واحدهای صنفی دریافت می شود و اصناف هم از این روند استقبال می کنند.
وی افزود : اصنافی که درآمد کمتری دارند مالیات عملکرد سال 92 را با افزایش اندک و 4 درصدی پرداخت می کنند و گروه هایی که درآمد مالیاتی زیادی دارند متناسب با آن اقدام خواهند کرد.
فاضلی افزود : مودیانی که مالیات آنها زیر یک میلیون تومان است مودیان خرد محسوب می شوند و میزان پرداختی آنان نسبت به مالیات قطعی سال 1391 برابر 4درصد افزایش می یابد.
رئیس اتاق اصناف ادامه داد: مالیات عملکرد مودیانی که مالیات آنها 1 میلیون تا 3 میلیون تومان است، 9 درصد افزایش خواهد داشت.
فاضلی افزود: مالیات بیش از 3 میلیون تومان نیز 14 درصد نسبت به عملکرد سال 91 افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت 9 هزار تشکل صنفی گفت : ظرفیت زیادی برای همکاری وجود دارد و امیدواریم این روند استمرار یابد که به نفع هر دو طرف خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب