امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39195 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نائب رییس و عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه 5 مطرح کرد ؛

مدیریت یکپارچه شهری، نیازمند همکاری شهروندان است

خبرایران: نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع امامان جماعت مساجد منطقه 5، اداره شهر بدون مشارکت شهروندان را غیر ممکن دانست .
مدیریت یکپارچه شهری، نیازمند همکاری شهروندان است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، سید ابراهیم امینی نائب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع ائمه جماعات منطقه 5 حضور یافت .

وی درگفتگو با خبر نگار منطقه، درباره نقش شهروندان در مدیریت یکپارچه شهری گفت : ماه رمضان و حضور مردم در مساجد، فرصتی مغتنم برای شناسایی و به کار گیری ظرفیت های محلی است.

وی افزود : ائمه جماعات، در اطلاع رسانی و جلب روحیه همکاری عمومی در محلات نقش بسزایی دارند و با تکیه بر سیره امامان، می توان پیوستگی مردم و مسئولین را تقویت کرد. مردم باید حق اظهار نظر در امور شهری را داشته باشند و با استفاده از پیشنهادات شهروندان است که شهر می تواند به درستی اداره شود.

رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه نیز ماه رمضان را ماه تقویت همکاری عمومی دانست و به استمرار حضور خود در مساجد، شنیدن مشکلات شهروندان، افزایش رضایت مردم، توسعه  آموزش های شهروندی در محلات 29 گانه و بستر سازی برای مدیریت یکپارچه شهری در مساجد اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب