امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39207 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین جشنواره قرآنی بچه های آسمانی در فرهنگسرای دانش

خبرایران: اولین دوره جشنواره قرآنی بچه های آسمانی ویژه کودک و نوجوان بمناسبت ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای دانش برگزار می شود .
اولین جشنواره قرآنی بچه های آسمانی در فرهنگسرای دانش

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 ، اولین جشنواره قرآنی بچه های آسمانی با مشارکت مساجد ، مدارس و شهرداری منطقه 21 با هدف ایجاد انس بیش از پیش کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در رشته های حفظ و قرائت قرآن مجید در رده های سنی کودک و نوجوان بمناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه 21 برگزار می شود.

این جشنواره با هدف ايجاد انس بيش از پيش كودكان و نوجوانان با قرآن كريم ، جهت دهي استعدادها، شناسايي استعدادها و توانمندي آنان براي تقويت و آموزش دهي در آينده و ارتقاء آگاهي كودكان و نوجوانان وديگر اقشار شهروندان از مفاهيم انسان ساز قرآن مجيد و بكارگيري آن در زندگي روزمره برگزار می شود.

شرایط سنی جهت شرکت در مسابقه بشرح ذیل می باشد :

کودکان 4 تا 6 سال با حفظ  و قرائت سوره قدر،7 تا 11 سال حفظ و قرائت  آیة الکرسی و نوجوانان 12 تا 16 سال نیز با حفظ  و قرائت سوره واقعه  می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند   .

کودکان ونوجوانان علاقه مند ،جهت ثبت نام می توانند تا پایان روز26 اردیبهشت ماه 98 به مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 مساجد و مدارس در سطح منطقه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن44526462 تماس حاصل نمایند.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) دوشنبه 30 اردیبهشت 98 در مسجد النبی (ص) شهرک پاسداران تهرانسر برگزار خواهد شد .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب