امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3925 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه قرآن برپا می‌شود

نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، 27 خرداد با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رئیس نمایشگاه در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه قرآن برپا می‌شود

به گزارش خبر ایران به نقل از ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نشست خبری و همچنین مراسم رونمایی از پوستر بیست و دومین نمایشگاه قرآن، از ساعت 10 صبح سه‌‌شنبه 27 خرداد‌ با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل این نمایشگاه، در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

در این نشست همچنین برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و قائم‌مقام بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و محمد خسروی مسئول کمیته خادمان قرآن نیز سخنرانی خواهند کرد. 

باغ‌‌موزه دفاع‌ مقدس در تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی واقع است. 

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 25 شعبان‌، مصادف با دوم تیر سال جاری (1393) در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران آغاز خواهد شد و در 22 تیر (نیمه ماه مبارک رمضان) هم‌زمان با میلاد کریم اهل‌بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان خواهد داد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب