امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39252 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی

خبرایران: سوئیت مبله به معنای اتاق یا خانه‌ای که دارای مبل و اثاث باشد.
رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سپنجا، خیلی از مردم در طول زندگی خود برای یک‌بار هم که شده به شهر یا کشور دیگری از محل زندگی خود سفرکرده‌اند. مثلاً برای انجام کارهایی مانند درمان، امور پزشکی، امور اداری و یا زیارت و… سفر می‌کنند. اولین چیزی که در سفرشان به آن نیاز دارند، یافتن جایی برای اقامت و استراحت و خوابشان است.

خیلی از مسافران خواستار محیطی تمیز، امن و شیک هستند تا با خانواده لحظاتی را در کنار هم سپری کنند، مثلاً خانه‌ای مثل خانه خودشان که امکانات لازم را داشته باشد و با توجه به مدت‌زمان اقامتشان بتوانند آنجا را اجاره کنند. به همین دلیل اجاره سوئیت مبله گزینه مناسب و ارزانی برایشان هست.

اجاره روزانه سوئیت و آپارتمان مبله به چه صورت هست؟

اجاره سوئیت مبله، آپارتمان مبله، ویلا و باغ به صورت موقت به مسافران هست. اکنون اجاره آپارتمان مبله جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای به‌جای هتل هست.

قیمت منزل مبله شیراز، تهران، کیش، اصفهان و… در فصول مختلف سال با توجه به تغییر فصل متغیر است.

در حال حاضر اجاره روزانه منزل مبله در اکثر کشورها مانند انگلستان و کانادا و به‌خصوص در ایران بسیار قابل توجه هست.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و استفاده مردم از تکنولوژی، نسبت به گذشته و به خاطر استقبال چشمگیر مردم از فضاهای مجازی، امکان اجاره انواع سوئیت، آپارتمان مبله و منزل لوکس به صورت آنلاین فراهم شده است.

سایت سپنجا هم به منظور راحتی مسافران در داخل و خارج از کشور و همچنین افزایش درآمد صاحبان اماکن و کمک به رونق اقتصادی کشور این زمینه را فراهم کرده است.

چرا سوئیت مبله؟

چنانچه مسافری قصد اقامت در شهری را داشته باشد، چندین راه دارد:

- برای مثال، داشتن آشنا در آن شهر، اولین گزینه‌ای که به ذهنش می‌رسد و فقط چند روز می‌تواند بماند.

- دومین گزینه، اقامت در هتل هست که هزینه قابل‌توجهی دارد.

- اما سومین گزینه‌ای که این روزها بسیار رواج پیدا کرده، اجاره سوئیت مبله هست که هزینه کمی دارد، به مسافر حس راحتی می‌دهد.

- حتی مسافرانی که ترجیح می‌دهند در پارک‌ها چادر بزنند هم با پرداخت هزینه اندکی از سوئیت مبله استفاده کنند.

اجاره سوئیت مبله از طریق سایت معتبری مانند sepanja.com به مسافران آرامش خاطر می‌دهد و به‌راحتی می‌توانند اعتماد کنند.

چگونه اقامتگاهی مناسب پیدا کنیم؟

مسئله‌ای که بسیار مهم هست داشتن نظافت و بهداشت سوئیت هست از جمله:

سوئیت مبله‌ای که اجاره می‌کنید باید کاملاً نظافت شده باشد، مانند حمام و سرویس بهداشتی که حمام کاملاً ضد عفونی شده باشد و سرویس بهداشتی هم به این صورت تمیز باشد.

در هر صورتی که سوئیت دارای تخت خواب باشد یا کف خواب باشد، ملحفه‌ها باید عوض شده باشد. این مسئله مهم به مالکان سوئیت‌ها بستگی دارد که تا چه حد این مسئله مهم را رعایت کنند.

خوشبختانه سایت سپنجا طبق ضوابط و مقررات، با کمال اطمینان این مسئله را برای شما مسافران عزیز حل کرده است.

مسئله دوم محله یا منطقه‌ای که سوئیت را اجاره می‌کنید

قطعاً سوئیت مبله و واحدهای اقامتی در جاهای مختلف شهر قرار دارند. مهم‌ترین چیزی که برای یک مسافر حائز اهمیت است، با توجه به اینکه در شهر ناآشنا هست و نزدیکی محل اقامت به اماکن موردنظر مسافر است. همچنین نزدیکی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و تاکسی، اماکن تاریخی و فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها را هم باید در نظر گرفت.

چرا سایت سپنجا را برای اجاره روزانه محل اقامت در سراسر ایران انتخاب کنیم

سایت سپنجا با داشتن کادری جوان، متعهد، حرفه‌ای و پرانرژی در نقاط مختلف کشور اقدام به فراهم کردن بیش از ۵۰۰۰ سوئیت مبله، آپارتمان مبله، اتاق، اقامتگاه‌های بوم گردی، باغ و ویلا و… با قیمت‌های متنوع برای مسافران محیا کرده است.

تیم پشتیبانی سپنجا برای مشاوره دادن به شما و فراهم کردن منزل مبله مورد دلخواهتان با توجه به نزدیکی به مراکز درمانی، تجاری، اماکن تاریخی و… اقدام به ارائه خدماتی گسترده کرده است.

به عنوان میزبان چگونه سوئیت یا آپارتمان مبله خود را در سایت سپنجا ثبت کنیم

تمامی مالکان در سراسر کشور، چنانچه تمایل دارید از ملک یا ویلای شخصی خود درآمد راحتی را کسب کنید، از طریق سایت Sepanja.com یا اپلیکیشن سپنجا می‌توانید اقامتگاه خود را ثبت کنید و در صورت نیاز با شماره پشتیبانی ۰۹۱۷۱۰۲۵۵۰۵ تماس بگیرید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب