امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39281 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرماندار تنگستان:

پست بانک ایران عملکرد مطلوبی درپرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستائی دارد

خبرایران: عبدالحسن رفیعی پور فرماندار شهرستان تنگستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس پست بانک شهرستان اهرم گفت: این بانک عملکرد مطلوبی درپرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستائی دارد.
پست بانک ایران عملکرد مطلوبی درپرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستائی دارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی پست بانک ایران: وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد این بانک اظهارداشت: کسب رتبه سوم توسط شعبه شهرستان تنگستان در بخش پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستائی نشان از همکاری و تلاش بانک های عامل به ویژه پست بانک شهرستان برای ایجاد اشتغال ورونق تولید بوده است.

بهرام رضائی عرب مدیرشعب پست بانک استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پست شهرستان تنگستان با توجه به موقعیت اقتصادی شهرستان بخصوص در بخش ساحلی، خواستار همکاری و تعامل بیشتر دهیاران و شوراها در فعال سازی و راه اندازی باجه های بانکی روستائی غیر فعال شد.

گفتتنی است: در پایان با اهداء لوح از زحمات نصرالله جاهدین محمدی طی سی سال خدمت و نائل شدن به افتخار بازنشستگی تقدیر و عبدالرسول رشیدزاده بعنوان رئیس جدید پست بانک شهرستان اهرم معرفی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب