امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39285 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی شهرداری تهران

خبرایران: دومین جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانواده گرامی آنان برگزار می گردد.
برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی شهرداری تهران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، همزمان با ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن ، دومین جشنواره قرآنی شهرداری تهران با مشارکت سازمان مقاومت بسیج و شورای عالی قرآنی شهرداری تهران و با هدف اشاعه و ترويج ارزشها و دستورالعملهاي قرآني و انس هر چه بیشتر کارکنان و خانواده های آنان همراه با برگزاری برنامه های متنوع قرآنی برگزار خواهد گردید .
در این راستا دکتر مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی و ریاست جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، با اشاره به اینکه این جشنواره به منظورتوسعه و گسترش برنامه ها و فعالیت های قرآنی در سطح شهرداری تهران برگزار می گردد گفت : بالا بردن روحیه ی معنوی ، ایجاد فضای قرآنی ، انس با قرآن کریم ،ارتقاء آگاهي از مفاهيم انسان ساز این کتاب آسمانی در بین کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان وهمچنین شناسایی استعداد های برتر قرآنی از جمله اهداف دومین جشنواره قرآنی ایه های مهربانی می باشد.
دکتر مدیح با بیان اینکه کلیه کارکنان شهرداری تهران اعم از رسمی و قراردادی در تمامی واحد های تابعه شهرداری تهران و همچنین خانواده های محترمشان می توانند در این جشنواره شرکت نمایند افزود این دوره مسابقات در سه گروه آقایان ، بانوان و فرزندان کارکنان شاغل (زیر 16 سال و بالای 16 سال ) برگزار خواهد گردید.
وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره قرآنی آیه های مهربانی در دوبخش شفاهی و کتبی و همچنین بخش جانبی برگزار می گردد افزود بخش شفاهی شامل رشته های تلاوت قرآن کریم(تحقیق و ترتیل قرآن کریم) ، حفظ قرآن کریم (کل ، 20 جزء و 10 جزء )، قرائت اذان ویژه برادران ، حفظ قصار السور(سوره های کوچک ) ویژه فرزندان (زیر 16 سال) و بخش کتبی شامل آشنایی با مفاهیم قرآن کریم (تفسیر سوره الرحمن ، حجه الاسلام قرائتی ) و بخش جانبی شامل سرودن اشعار قرآنی و مدح اهل البیت( علیهم السلام ) ، خوشنویسی ، تذهیب و آثار تجسمی و حجمی می باشد.
در خاتمه ریاست جشنواره قرآنی آیه های مهربانی ضمن تقدیرو تشکر از حمایت ها و راهنمایی های معاونت توسعه منابع انسانی در برگزاری این جشنواره گفت با برنامه ریزی به عمل آمده از طرف دبیرخانه جشنواره ، امکان ثبت نام در رشته های شفاهی و شرکت در مسابقه کتبی در پرتال شهرداری تهران (Tehran.iri ) و همچنین پرتال اداره کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی(refah. Tehran. ir) فراهم گردیده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب