امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39288 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرزاد رستمی اعلام کرد؛

تشریح اهم کمک‌ها و اقدامات پست‌بانک‌ درمناطق سیل‌زده استان لرستان

خبرایران: فرزاد رستمی مدیرشعب پست بانک استان لرستان با ارائه گزارش اقدامات این بانک درخصوص سیل اخیر استان لرستان گفت: پس از وقوع سیل در استان لرستان، این بانک ضمن ایجاد کمیته بحران با هدف کمک‌رسانی و امداد به سیل‌زدگان و باجه‌های بانکی روستائی و کارکنان آسیب‌دیده، بازدید میدانی ازمناطق سیل‌زده و برآورد اولیه‌ای از میزان خسارت‌های وارده ازسیل انجام و گزارش مربوطه به مدیران ستادی و همکاران در سراسر کشور اطلاع‌رسانی گردید
تشریح اهم کمک‌ها و اقدامات پست‌بانک‌ درمناطق سیل‌زده استان لرستان
به گزارش خبرایران از روابط عمومی پست بانک ایران، رستمی افزود: پس از وقوع حادثه و حضور دکتر شیری مدیر عامل بانک در لرستان، از شهرستان سیل‌زده پلدختر بازدید به‌عمل آمد که در این زمان نیز جلسه‌ای با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و پست بانک شعبه پلدختر بعنوان اولین بانک این شهرستان فعالیت خود را آغاز نمود.
وی تصریح کرد: در ادامه این فعالیت ها با هماهنگی‌های بعمل آمده تعداد 500 دستگاه پذیرنده فروشگاهی سیار پس از استقرار نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در شعبه پست بانک به متقاضیان واگذار و علاوه بر راه اندازی دودستگاه خودپرداز ثابت مربوط به شعبه مرکزی پلدختر و باجه شهری این شهرستان، با هماهنگی ستادتهران تعداد 2 دستگاه خودپرداز سیار نیز در این شهرستان و شهر معمولان مستقر گردید.
مدیر شعب استان لرستان خاطرنشان کرد: در مرحله اول کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، ضمن جمع‌آوری کمک‌های اهدائی کارکنان بانک، به جمع آوری اطلاعات اولیه درخصوص نیازهای سیل زدگان پرداخته شد و پس از کسب اطلاع از نیازهای آنان با مشارکت کارکنان پست بانک ایران نسبت به تهیه اقلام موردنیاز اعم از مواد غذائی و موادبهداشتی شامل؛ آب‌معدنی، خرما، نان، کیک و بیسکویت، پنیر، مربا، حلواشکری، تن ماهی، کنسرولوبیا، قند و مواد بهداشتی و شوینده ازقبیل؛ پودر رخت شویی، مایع دستشوئی، صابون و ... اقدام گردید و پس از تهیه و بسته‌بندی مواد موردنیاز درقالب دو بسته جداگانه مواد غذائی و مواد بهداشتی، همزمان با ورود مدیرعامل بانک به شهرستان سیل‌زده پلدختر، تعداد 9 محموله کمک‌های جمع‌آوری شده به سیل‌زدگان اهداء گردید.
وی افزود: در مرحله دوم مجدداً پس از انجام تدارکات لازم اقلام مورد نیاز کمک های کارکنان به سایر نقاط سیل زده ازطریق پایگاه مقاومت نجف اشرف سپاه لرستان به سیل زدگان اهداء و جمعی از کارکنان بانک در شهر سیل‌زده معمولان حضور یافته و جهت لایروبی نمودن منازل سیل‌زدگان به کمک آنان شتافتند.
رستمی تأمین نیازهای غذایی را از دیگر اقدامات این بانک اعلام کرد و افزود: با توجه به نیاز سیل‌زدگان و امدادگران جهادی در این مناطق به غذای گرم، موکب پست بانک ایران در شهرستان پلدختر برپا و روزانه تعداد 1000 پرس غذای گرم و توزیع نمود. همچنین در وعده‌های صبحانه و عصرانه نیز با توزیع شیر، کیک و چای میزبان جهادگران این شهرستان بودند.
وی گفت: همزمان با نیمه‌شعبان، جشن میلاد آقا امام زمان(عج) در شب و روز نیمه‌شعبان برگزار و با توزیع شربت و شیرینی و توزیع هدایای در میان کودکان سیل‌زده برگزار شد.
رستمی درپایان تأکیدکرد: مجموعه پست‌بانک‌ایران و کارکنان آن کماکان با حس مسئولیت اجتماعی و همانند گذشته در کنار هموطنان سیل‌زده بوده و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به آنان دریغ نمی‌کنند.
گفتنی است: کارکنان پست بانک ایران علاوه بر کمک به سیل‌زدگان استان لرستان به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و خوزستان نیز کمک‌های خود نقدی و غیرنقدی را داشته‌اند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب