امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39292 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

افتتاح مانتوسرای vip و تغییر دکوراسیون در فروشگاه ایرانیان

خبرایران: فروشگاه بزرگ ایرانیان در راستای اضافه کردن مانتوسرای vip در طبقه بالای همکف و استفاده بهینه از فضای فروشگاه، دکوراسیون و چیدمان فروشگاه را تغییر داد.
افتتاح مانتوسرای vip و تغییر دکوراسیون در فروشگاه ایرانیان

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، این مجموعه با بررسی نیاز مشتری، استفاده از نظرات و پیشنهادات آن‌ها، مانتوسرای vip با مدل‌های زیبا و متنوع را همزمان با عید سعید فطر افتتاح می‌کند.

انواع مانتوهای مجلسی دخترانه و زنانه در سبک‌ها و برندهای مختلف، مانتوهای اسپرت و اورجینال در طبقه همکف عرضه می‌شود.

این طبقه با فضایی یکدست، با بیش از ۱۰۰۰ مترمربع و با داشتن امکاناتی از قبیل مبلمان استراحت، اتاق پرو با نورپردازی بهتر و هوای مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و … راحتی و رفاه حال مشتریان را در خرید بهتر فراهم می‌کند.

تغییر دکوراسیون فروشگاه بزرگ ایرانیان

امروزه اهمیت طراحی و تغییر دکوراسیون، جذابیت، تنوع و آرامش حاصل از آن، بر کسی پوشیده نیست. تیم طراح داخلی فروشگاه بزرگ ایرانیان با داشتن تخصص و دانش لازم در این زمینه، بهترین و زیباترین فضای فروشگاهی را آماده کرده است.

تغییرات و جابه‌جایی انجام‌شده در فروشگاه بزرگ ایرانیان

با تغییر چیدمان فروشگاه، غرفه‌های لباس راحتی، لباس مجلسی، شومیز، حوله و تن‌پوش، شلوار و شال و روسری به طبقه دوم انتقال یافت.

افتتاح غرفه جدید چادر در طبقه دوم و عرضه انواع چادر لبنانی، عربی اصیل، دانشجویی، سنتی ساده، حسنی، بحرینی و چادر نمازی جلوبسته با پارچه‌های کن کن، ماهاراجه، تریزا، حریر اسود، سوپر کن (همزمان با شروع ماه مبارک رمضان) از دیگر تغییرات فروشگاه است.

دلایل محبوبیت فروشگاه بزرگ ایرانیان

- فراهم کردن تمامی پوشاک مورد نیاز مشتری زیر یک سقف

- وجود کتابخانه برای استفاده بهتر از زمان

- آسانسور و پله‌برقی برای جابه‌جایی راحت بین طبقات

- عضویت در باشگاه مشتریان و تخفیف‌های ۱۰ درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و اهدا کارت هدیه به افرادی که امتیازشان به حد نصاب رسیده است.

- انجام قرعه‌کشی بین مشتریانی که شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار ارائه دهند.

- نمازخانه و سرویس بهداشتی مجزا برای بانوان و آقایان

- اتاق مادر و کودک و ….

در صورت داشتن پیشنهاد، انتقاد و نظرات سازنده، به سایت www.iraniansc.comو سایر شبکه‌های اجتماعی مانند صفحه اینستاگرامی :iraniansc۱، کانال تلگرامی: @iranisc مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب