امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39299 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در آستانه بهار 1400؛

کارناوال های نوروزی در منطقه21 به راه افتادند

خبرایران : عبور کاروان های نوروزی از محله های 13گانه منطقه21، اقدامی نمادین در راستای گرامیداشت اعیاد خجسته شعبانیه و نوروز 1400 است.
کارناوال های نوروزی در منطقه21 به راه افتادند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، در این طرح نوروزی، کارناوال های عروسک های بومی و محلی، نوروزگاه سیار، سین سلامتی، عروسک های نوروزی، اقوام ایران زمین و عمونوروزها، تخم مرغ های رنگی، نوروزگاه سیار و حاجی فیروزها، در میان مردم حضور می یابند تا در کنار یکدیگر، بهار 1400 را تبریک و شادباش گویند.

این اقدام، در قالب برنامه های فرهنگی و هنری نوروز، با هدف ایجاد روحیه نشاط، تأمین سلامت جسمی و روحی شهروندان، افزایش امید به زندگی، نهادینه کردن فرهنگ صحیح ترافیکی و فرهنگ سازی در راستای تحقق شعار" آسمان آبی، هوای پاک"، تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای کنترل پاندمی کرونا و ... انجام می شود.

شهر سالم با شهروندانی سالم، مسئولیتی اجتماعی است که با رویکرد مدیریت شهری و تنظیم و اجرای طرح هایی همچون طرح نوروزی 1400 منطقه21، به انجام می رسد.

عبور کاروان های نوروزی در نواحی سه گانه این منطقه، از اواسط اسفند ماه آغاز و تا واپسین روزهای سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب