امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39355 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‎وی روی تلویزیون شد

خبرایران:شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد تمامی مدل‌های 2019 تلویزیون هوشمند این شرکت و تعدادی از مدل‌های منتخب سال 2018 از امروز و پس از بروزرسانی Firmware، در بیش از 100 کشور، مجهز به اپلیکیشن Apple TV خواهند شد و در 176 کشور نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد.
سامسونگ اولین عرضه کننده اپل تی‎وی روی تلویزیون شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد تمامی مدل‌های 2019 تلویزیون هوشمند این شرکت و تعدادی از مدل‌های منتخب سال 2018 از امروز و پس از بروزرسانی Firmware، در بیش از 100 کشور، مجهز به اپلیکیشن Apple TV خواهند شد و در 176 کشور نیز از AirPlay 2 پشتیبانی خواهند کرد. کاربران سامسونگ اکنون می‏توانند از تماشای همه شبکه‎های Apple TV و فیلم‎های iTunes روی تلویزیون‎های هوشمند خود لذت ببرند.
 

وون جین لی، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ میگوید «در یک دهه گذشته، سامسونگ در عرضه انواع شبکه‌ها و محتواها روی تلویزیونهای هوشمند خود پیشتاز بوده است. حالا نیز ما اولین تولید کننده تلویزیون هستیم که اپلیکیشن Apple TV را روی یک تلویزیون هوشمند عرضه میکنیم».

این اپلیکیشن کاملا با پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ تلفیق شده است و کاربران میتوانند با انتخاب آیکون اپلیکیشن Apple TV به تمامی برنامهها و فیلمهای iTunes دسترسی پیدا کرده و از میان بیش از 100 هزار عنوان موجود، برنامه دلخواه خود را خریده یا اجاره کنند. در این برنامه ها انواع محتوا با کیفیت 4K HDR و  با کیفیت تصویر بالا وجود دارد. کاربران  سامسونگ در سراسر جهان میتوانند از طریق این اپلیکیشن در Apple TV  عضو شده و به این ترتیب تنها، هزینه تماشای همان برنامه موردنظر خود را پرداخت خواهند کرد. کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ همچنین میتوانند از Apple TV+، اشتراک برنامههای اختصاصی اپل، نیز بهرهمند شود. این خدمات قرار است از پاییز امسال در اپلیکیشن Apple TV قابل دسترس شود. با استفاده از قابلیت پشتیبانی از AirPlay 2 نیز کاربران تلویزیونهای هوشمند سامسونگ میتوانند به راحتی  محتواهای ویدئویی ذخیره شده روی دستگاههای آیفون، آیپد یا مک خود را بصورت مستقیم روی تلویزیون تماشا کنند.

همچنین اپلیکیشن Apple TV بدون هیچ مشکلی با خدمات تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مانند Universal Guide، بیکسبی و بخش جستجو کار کرده و تجربهای ساده و یکدست را در کل پلتفرم سامسونگ در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش تلویزیونهای هوشمند در سایت سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/tv  مراجعه کنید.

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب