امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39365 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دانلود قسمت سیزدهم سریال نهنگ آبی در حلال دانلود

خبرایران: قسمت ۱۳ سریال «نهنگ آبی» با عنوان «مسیرهای فرعی» به کارگردانی فریدون جیرانی امروز، سه‌شنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) توسط مؤسسه هنر اول در سراسر کشور و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.
دانلود قسمت سیزدهم سریال نهنگ آبی در حلال دانلود

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، سریال نهنگ آبی یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی فریدون جیرانی، محصول سال ۱۳۹۷ است. تهیه‌کنندگی این کار بر عهده سعید ملکان است و این سریال در ۳۰ قسمت تولید و هر هفته منتشر می‌شود.

لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، فرهاد آئیش، مجید مظفری، ویشکا آسایش، حسین یاری، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در «نهنگ آبی» ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه قسمت سیزدهم این سریال آمده است: نادر به هدف حذف کردن پرویز، جهان را به پرویز معرفی می‌کند و قرار ملاقاتی با او می‌گذارد. غزل به دنبال فهمیدن راز زندگی گذشته نادر است، هاله با سایت نهنگ آبی درگیر است و مروارید و آرمین قطعات دومینو را طوری می‌چینند که به قرار با پرویز نزدیک تر شوند….

جهت دانلود قانونی سریال نهنگ آبی با حجم نیم بها اینجا WWW.HALALDOWNLOAD.COM را کلیک کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب