امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39393 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رییس دیوان محاسبات اعلام کرد؛

بررسی اختلاف افزایش حقوق‌ها در نشست سه جانبه

خبرایران: رییس دیوان محاسبات کل کشور از برگزاری نشست سه جانبه بین دیوان محاسبات، سازمان امور اداری و استخدامی و نمایندگان برای حل و فصل افزایش حقوق‌ها خبر داد.
بررسی اختلاف افزایش حقوق‌ها در نشست سه جانبه
به گزارش خبرایران از خانه ملت، عادل آذر با اشاره به پیگیری موضوع افزایش حقوق ها در دیوان محاسبات گفت: پس از آنکه دولت بخشنامه ای در خصوص احکام مرتبط با افزایش حقوق ها بر اساس بودجه سال ۹۸ صادر کرد، ابهاماتی از سوی حسابرسان دیوان محاسبات و برخی نمایندگان مطرح شد.

رییس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به نامه نگاری حاجی بابایی با دیوان محاسبات، اظهار داشت: با دریافت نامه و ابهامات پیش آمده، بخشنامه های دولت مورد بررسی قرار گرفت و به این جمع بندی رسیدیم که تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان سازی و اعمال افزایش ۴۰۰ هزار تومانی و ضریب ۱۰ درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.

وی تاکید کرد: در نامه ای عنوان شد که تا برگزاری نشست سه جانبه بین سازمان امور استخدامی، دیوان محاسبات کل کشور و نمایندگان مجلس برگزار شود تا ابهامات و اختلافات موجود را رفع و رجوع کنیم و پس از آنکه به فرمول واحد در زمینه افزایش حقوق ها رسیدیم، احکام اجرایی صادر و ابلاغ شوند.

رییس دیوان محاسبات مجلس در خصوص زمان تعیین و تکلیف افزایش حقوق ها بیان داشت: منتظر پاسخ معاون رییس جمهور هستیم و اگر همکاری کنند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه می توانیم به جمع بندی برسیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب