امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39479 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

پست‌بانک‌ایران عامل مهمی برای رونق اقتصادی مناطق روستائی کشور است

خبرایران : اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در بازدید از چهار واحد تولیدی – صنعتی تأمین مالی شده توسط پست بانک ایران در شهرستان مشکین‌شهر تأکید کرد: این بانک باتوجه به اخذ عاملیت صندوق توسعه ملی جهت اعطای تسهیلات اشتغال پایدار به روستائیان توانسته است خود را به‌عنوان عامل مهم رشد و رونق اقتصادی مناطق روستائی و کم‌برخوردار معرفی کند.
پست‌بانک‌ایران عامل مهمی برای رونق اقتصادی مناطق روستائی کشور است

به گزارش خبرایران روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، وی افزود: این بانک با حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در شهرستان‌های کوچک و روستاها علاوه بر رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی در این مناطق از مهاجرت معکوس روستائیان به شهرهای بزرگ نیز جلوگیری می‌کند.

شاپور ابری مدیرشعب پست‌بانک استان اردبیل نیز در این بازدید اظهارداشت: این بانک درراستای اهداف و مأموریت خود درسال رونق تولید، آمادگی دارد از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی حمایت مالی نماید.

وی تصریح کرد: پست بانک استان اردبیل توانسته است با تأمین مالی واحدهای تولیدی - صنعتی شهرستان مشکین‌شهر برای بیش از 170 نفر اشتغال ایجاد کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب