امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39533 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی انتشارات قدیانی تولیدشد؛

آب بازی با کتاب های حمام

خبرایران: کتاب های ضد آب (حمام) سروده شکوه قاسم نیا با تصویرگری شیرین شیخی تولید شد.
آب بازی با کتاب های حمام

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب های ضد آب (حمام) سروده ی شکوه قاسم نیا با تصویرگری شیرین شیخی تولید شد.
حمام برای خیلی از کودکان جذابیتی ندارد و همراه با اوقات تلخی و ریخت و پاش می باشد خوشبختانه این روزها با دردسترس بودن انواع اسباب بازی و کتاب این وضعیت کمتر دیده می شود.انتشارات قدیانی در همین راستا اقدام به تولید و نشر مجموعه کتاب های حمام نموده است.

این کتاب ها طبق استانداردهای جهانی و تکنولوژی خاص در کشور چین با شعرهای شکوه قاسم نیا همراه تصویرگری شیرین شیخی تولید شده است.

با وجود تحقیقات و پیشرفت های علمی هنوز کتاب های حمام زیادی در سطح بازار به فروش می رسد که از استانداردهای ایمنی لازم برخوردار نیستند لازم است وقت خرید روی برچسپ یا بسته بندی آنها فاقد مواد مضرو سمی نوشته شده باشد  زیرا که این مواد سمی میتواند در ترشح غده درون ریز و هورمون ها اختلال ایجاد کند. پس این موضوع در مورد کتاب های حمام نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا کتاب ها باقرار گرفتن در معرض گرما و رطوبت سموم بیشتری از خود آزاد می کنند و این سموم از طریق تماس با پوست جذب بدن میشود لذا انتشارات قدیانی بعد از پنج سال تحقیق و بررسی و نمونه سازی متاسفانه نتوانست این کتاب ها را به صورت بهداشتی و غیر سمی در ایران تولید کند و با توجه به اهمیت موضوع، این کتاب ها را طبق استانداردهای روز دنیا با سروده های شکوه قاسم نیا و تصویرگری شیرین شیخی در کشور چین تولید کرده است و در نمایشگاه کتاب توزیع خواهد کرد .

در دوران نوزادی و سنین کمتر از سه سالگی بهترین گزینه برای تقویت حافظه، خلاقیت و هماهنگی بین حس بینایی و شنوایی همین کتاب های جذاب و رنگی حمام می باشد. که کودک را در حمام سرگرم نموده و اوقات حمام را لذت بخش می کنند

 

هشت عنوان آن به شرح زیر می باشد: اردک نازی نازی، چه چنگی داره خرچنگ، چقد قشنگه لاک پشت، دالی موشه من اینجام، عروسکم کثیفه، قور قور قورباغه ، ما دوتایی داداشیم

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي هاي معتبر سراسر كشور، مي توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي www.ghadyani.org  نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب