امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39554 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با شروع ایام تعطیلی مدارس انجام می شود؛

ارزیابی وضعیتHSE زمین بازی کودکان در بوستان های سطح منطقه21

خبرایران: در آستانه فصل تابستان و آغاز ایام تعطیلی مدارس، وضعیتHSE زمین بازی کودکان در بوستان های محلی و شاخص منطقه21 با هدف تامین امنیت کودکان و رعایت شاخص های ایمنی ارزیابی شد.
ارزیابی وضعیتHSE  زمین بازی کودکان در بوستان های سطح منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداری منطقه21، زهرا میرزایی پور رئیس اداره HSE این منطقه با بیان اینکه زمین های بازی در بوستان ها از مهمترین جاذبه های فضای شهری برای کودکان بوده و حصول اطمینان از ایمن بودن این اماکن اهمیت ویژه ای دارد، گفت: ایمنی مفهومی پیچیده است که می تواند حیطه های متنوعی را دربرگیرد و محدود به محیط های صنعتی نبوده بلکه محیط های عمومی و فضاهای شهری را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

وی در همین خصوص افزود: از آنجا که بیش از نیمی از اتفاقات و آسیب دیدگی های کودکان در زمین های بازی ناشی از سقوط و زمین خوردگی است، رعایت موارد ایمنی نظیر؛ استفاده از سطوح حفاظتی و نرده های مناسب در سطح زیرین و اطراف زمین بازی، ایمن سازی وسایل بازی و ... می تواند در کاهش این قبیل حوادث تاثیر بسزایی داشته باشد.

میرزایی پور در ادامه تاکید کرد: اداره HSE منطقه21 با توجه به "شروع فصل تابستان و افزایش مراجعه شهروندان و خانواده ها به بوستان ها و اماکن تفریحی"؛ و با هدف حفظ آسایش و امنیت خاطر آنان به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، نسبت به بازدید و بررسی وسایل و تجهیزات بازی در زمین های بازی کودکان سطح این منطقه اقدام ویژه نظارتی خود را آغاز کرده است.

لازم به ذکر است؛ طی این بازدیدهای سراسری، "ايمنی پایه چراغ های موجود در بوستان ها، ایمنی تاب و سرسره ها، سالم بودن کفپوش و وسایل بازي کودکان و همچنین وضعيت اطفاء حریق در بوستان ها" از اولويت هاي مدنظر بازرسین بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب