امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39649 تاریخ انتشار: جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک اعلام کرد؛

پیاده راه خیابان شریعتی در شمال تهران باغ راه می شود

خبرایران : اجرای باغ راه در پیاده راه خیابان شریعتی به عنوان یکی از اصلی ترین شریان های ورودی منطقه یک از ابتدای پل شهید آیت الله صدر تا میدان قدس وارد فاز عملیاتی شد.
پیاده راه خیابان شریعتی در شمال تهران باغ راه می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حميد موسوی شهردار این منطقه با اعلام اجرای طرح باغ راه در پیاده راه خیابان شریعتی اظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی بصری و ایجاد و تقویت آرامش و در عین حال سرزندگی در خیابان شریعتی به عنوان یکی از مسیرهای اصلی ورودی به منطقه یک، تبدیل آن به باغ راه مطرح و طرح مطالعاتی و اولیه آن انجام و عملیات اجرایی مقدماتی شامل نقش برداری کل مسیر به انجام رسیده است.

او گفت: این اقدام علاوه بر زیبا سازی یکی از  خیابان های شاخص منطقه و ایجاد یک فضای مطبوع و فرح بخش شهری، با کاهش مسیرهای ارتباطی سواره و توسعه پیاده راه با کاشت گل، درخت و درختچه، نصب آبنما، نیمکت، تامین روشنایی مناسب و...، در ساماندهی ترافیکی محدوده نیز تاثیر گذارخواهد بود.
 
موسوی افزود:پس از تصویب نهایی طرح، عملیات اجرایی پروژه از ضلع جنوب شرقی خیابان شریعتی آغاز خواهد شد و با اجرای آن شهروندان عزیز، خیابان شریعتی را به صورت کاملا سبز و محیطی تفریحی با نورپردازی های خاص رویت خواهند کرد.
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب