امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39693 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وبزی؛ سایت سازی متفاوت با هر آنچه دیده‌اید

با توسعه اینترنت و گسترش استفاده از آن در بین افراد مختلف، فضای کسب کار نیز با توجه به پتانسیلی که در اینترنت وجود دارد (که همان برقراری ارتباط بین افراد، نهادها، سازمان‌ها، دولت‌ها و... است) دچار تحول شگرف شده و حتی همان‌طور که می‌دانید این پدیده باعث ایجاد مشاغلی جدید و نو در کسب‌وکارهای امروزه شده است.
وبزی؛ سایت سازی متفاوت با هر آنچه دیده‌اید

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام وبزی، در این متن به معرفی سایت ساز وبزی و مزایای آن برای دنیای دیجیتال خواهیم پرداخت.

راه‌اندازی سایت و فروشگاه

همان‌طور که گفته شد اینترنت دارای پتانسیلی است که می‌تواند محلی مناسب برای توسعه مشاغل باشد. یکی از این کارهایی که می‌تواند این موقعیت را برای دارندگان مشاغل به وجود آورد راه‌اندازی سایت هست. افراد و صاحبان مشاغل می‌توانند با راه‌اندازی سایت و پایگاه اینترنتی می‌توانند به معرفی کسب‌وکار خود بپردازند و تنها خود را محدود به یک منطقه مشخص نکنند و گستره فعالیت خود را حتی در ابعاد جهانی نیز گسترش دهند.

مشکلات راه‌اندازی سایت

باید به این نکته توجه داشت که راه‌اندازی سایت یکی از کارهایی است که امکان دارد که همه افراد نتوانند آن را انجام دهند و باید حداقل شخص یا اشخاص موردنظر تا حدودی با این امر (کدنویسی، کار با نرم‌افزارهای مدیریت محتوا، کار با هاست و…) آشنایی داشته باشد که همین مسئله ممکن است که برخی از افراد نتوانند سایت خود را راه‌اندازی کنند.

راه‌اندازی سایت بدون نیاز به دانش تخصصی

سایت ساز وبزی، یکی از سایت سازهایی است که می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که به دنبال راه‌اندازی سایت هستند ولی اطلاعات کافی در مواردی که در بخش پیشین ذکر شد ندارند. شما با استفاده از این سیستم می‌توانید به راحتی صفحه دلخواه سایت خود را طراحی کنید بدون اینکه نیاز به کدنویسی و دانش تخصصی در این زمینه داشته باشید.

تمامی بخش‌های آن قابل‌ویرایش هستند

یکی از امکاناتی که در این سایت ساز وجود دارد امکان تغییر موقعیت متون، تغییر در سایز و بخش‌بندی سایت هست که این امکان را به وجود می‌آورد تا صفحه اصلی خود را به‌صورت جز به‌جز سفارشی کنید و سایتی را به سازید که به معنای واقعی به‌دلخواه شما طراحی‌شده باشد.

با وبزی نیاز به خرید هاست ندارید

یکی از مزایای جالب‌توجه در این سیستم عدم نیاز به تهیه هاست به‌صورت جداگانه است. شما با خرید یکی از پنل‌های وبزی هاست مورد نیاز آن را نیز دریافت خواهید که میزان آن در تمامی پنل ها ذکر شده است که همین مسئله خود باعث کاهش هزینه‌های راه‌اندازی سایت برای شما خواهد شد.

امکان تعیین حالت قالب درگوشی‌های موبایل

در حال حاضر بیشتر افراد از موبایل برای استفاده از اینترنت و گشتن در سایت‌ها استفاده می‌کنند که همین امر اهمیت طراحی سایت سازگار با صفحه‌نمایش موبایل را دوچندان می‌کند. سایتی که بتواند به‌صورت کامل در صفحه موبایل نمایش داده شود شانس ماندن کاربر در سایت را افزایش خواهد داد. وبزی این امکان را برای کاربران خود فراهم ساخته که می‌توانند ظاهر سایت خود را در حالت موبایلی نیز ویرایش کنند تا مشکلی در رابطه با نمایش سایت آن‌ها در این سخت‌افزارها نیز پیش نیاید.

پلن‌هایی مطابق با نیازهای کاربران

یکی دیگر از محاسن این سیستم داشتن پلن‌های مختلف برای موضوعات مختلف است. کاربران این سیستم می‌توانند براساس نیاز خود و سایت و یا فروشگاهی که قصد راه‌اندازی آن را دارند، پلن خود را تهیه کنند. پلن‌هایی که در این سیستم یا سایت ساز وجود دارد به سه بخش اصلی یعنی سایت ساز، فروشگاه ساز و طراحی سایت تقسیم می‌شوند که هر کدام بسته به امکاناتی که در آن‌ها ارائه می‌شوند، به بخش‌های دیگری تقسیم می‌شوند که هرکدام دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. جهت مشاهده تعرفه طراحی سایت می‌توانید وارد وبزی شوید.

آموزش برای کار با سیستم

همان‌طور که عنوان کردیم کار با سایت ساز وبزی ساده بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد ولی مدیریت این سایت جهت آشنایی کاربران با بخش‌های آن و نحوه کار با سایت قسمتی را به آموزش‌های مرتبط قرار داده که کاربران می‌توانند با استفاده از آن با تمامی امکانات این سایت ساز آشنا شوند.

امکان تست سیستم

اگر هنوز تابه‌حال این سیستم را تست نکرده‌اید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از قسمت تست سیستم که در صفحه اصلی سایت قرار داده‌شده استفاده کنید. نکته جالبی که در بخش تست سیستم هست این است که شما می‌توانید تست خود را روی هر قالبی که دوست دارید انجام دهید و مانند برخی از سیستم‌ها نیازی به اینکه حتماً روی یک قالب مشخص انجام دهید ندارید. این امکان خود باعث این موضوع می‌شود که مشتری قبل از خریدار پلن مربوطه می‌تواند به پیش‌نمایش سایتی که قصد راه‌اندازی آن را دارد دسترسی پیدا کند. مدت تست این سیستم برای هر کاربر به مدت یک هفته است که اگر کاربر نیاز به زمان بیشتر داشته باشد می‌تواند با اطلاع دادن به پشتیبانی مدت‌زمان تست را افزایش دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب