امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39713 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خرید آپارتمان در مشهد با املاک دلتا

خبرایران: اگر قصد خرید آپارتمان در مشهد را دارید و می‌خواهید خرید مطمئنی داشته باشید. با اپلیکیشن و وبسایت دلتا می‌توانید از قیمت به‌روز املاک مشهد مطلع شوید.
خرید آپارتمان در مشهد با املاک دلتا

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام دلتا، اگر قصد خرید آپارتمان در مشهد را دارید و می‌خواهید خرید مطمئنی داشته باشید، با اپلیکیشن و وبسایت دلتا می‌توانید از قیمت به‌روز املاک مشهد مطلع شوید.

مشهد یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای ایران است و هر ساله بسیاری از شیعیان جهان برای زیارت به این شهر سفر می‌کنند. حرم امام رضا (ع) میزبان میلیون‌ها عاشق اهل بیت است که از تمام دنیا مشهد را برای زندگی و اقامت انتخاب می‌کنند. به همین دلیل بازار املاک مشهد بسیار پررونق است و می‌تواند سود بسیاری داشته باشد. برای آگاهی از قیمت املاک مشهد و رهن و اجاره آپارتمان و خرید خانه در مشهد می‌توانید به وبسایت دلتا مراجعه کنید.

خرید خانه و آپارتمان در محله‌های مشهد

قیمت املاک در مشهد و میزان رشد قیمت در محله‌های مشهد متفاوت است. بلوار سجاد مشهد یکی از بهترین محله‌های مشهد است که در شهرهای دیگر هم شناخته شده است. فروشگاه برندهای معروف پوشاک و پاساژهای شیک بسیاری در این محل واقع شده است و رونق تجاری بسیاری دارد. این محله همچنین به دلیل نزدیکی به باغ ملک از آب و هوای خوبی برخوردار است که باعث شده محل مناسبی برای زندگی نیز باشد. محله احمد آباد نیز مانند بلوار سجاد از محله‌های لوکس و گران قیمت مشهد محسوب می‌شود که املاک در آن قیمت بالایی دارند.

محله قاسم‌آباد مشهد یکی از محله‌های پرجمعیت مشهد به حساب می‌آید. این محله دسترسی خوبی به دو بزرگراه مشهد و به تبع آن به سایر محله‌ها دارد. علاوه بر این، محله‌ی قاسم‌آباد رشد زیادی در سالیان اخیر داشته است و این روند رشد از آغاز گسترش این محله تاکنون متوقف نشده است. مجموعه موج‌های آبی نیز در این محله واقع شده و کمک زیادی به رونق بازار املاک در منطقه قاسم‌آباد مشهد کرده است. همچنین اماکن فرهنگی متعدد و متنوعی، مانند پردیس سینمایی سیمرغ، نیز در محله‌ی قاسم آباد وجود دارد که در کنار دانشگاه آزاد به رشد فرهنگی این منطقه کمک به‌سزایی کرده است. قیمت دقیق خانه و آپارتمان در محله قاسم‌آباد در وبسایت دلتا با جزئیات درج شده و می‌توان از طریق جستجو در این وبسایت اطلاعات لازم را به دست آوردن. علاوه بر اطلاع از قیمت خانه و آپارتمان در محله قاسم‌آباد و دیگر محله‌های شهر مشهد می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در مورد تمامی مناطق شهر مشهد بخوانید و با آگاهی بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری املاک اقدام کنید.

مشاورین دلتا با سابقه‌ای ۴۰ ساله در بازار مسکن می‌توانند راهنمای خوبی برای انتخاب ملک مورد نظر برای خرید یا رهن و اجاره باشند. کارشناسان بازار مسکن مجموعه دلتا با پیش‌بینی و تحلیل بازار و ارائه مشاوره‌ای مطمئن باعث می‌شوند بتوانید سرمایه‌گذاری امن و پرسودی داشته باشید. دلتا با ارائه اپلیکیشن و وبسایت بستری را مهیا کرده تا تمامی صاحبان ملک بتوانند به راحتی ملک خود را برای فروش یا اجاره در آن به رایگان ثبت کنند و خریداران نیز به راحتی به ملک مورد نظر در محله قاسم آباد یا دیگر محله‌های شهر مشهد دسترسی داشته باشند و بتوانند خرید بهتری داشته باشند.

جهت ارائه خدمات همه جانبه، مشاوران املاک دلتا مجله دلتا را راه‌اندازی کرده، این مجله اخبار حوزه ملک و شهرسازی، مطالب حقوقی مسکن مانند آگاهی‌های حقوقی عقد قرارداد یا کلاهبرداری‌های ملکی، تحلیل‌های کارشناسان بازار مسکن از دورنمای وضعیت مسکن در سال جاری و همچنین مطالب متنوعی در زمینه معماری، دکوراسیون داخلی، سلامت و سبک زندگی را پوشش می‌دهد. این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان و مردم به سامانه خدمات تلفنی نیز مجهز شده تا مشتریان بتوانند تنها با یک تماس اطلاعات لازم برای خرید یا اجاره ملک در قاسم آباد یا دیگر مناطق مشهد را به دست بیاورند و به راحتی بتوانند ملک مورد نظر خود را بیابند یا ملک خود را برای فروش یا اجاره، ثبت کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب