امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39755 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار صورت گرفت؛

اعطای احکام اعضای ستاد بازآفرینی از سوی شهردار منطقه 10

خبرایران: در اولین نشست ستاد بازآفرینی پایدار منطقه 10، احکام اعضای ستاد به آنان ابلاغ شد.
اعطای احکام اعضای ستاد بازآفرینی از سوی شهردار منطقه 10

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در جریان نشست ستاد بازآفرینی با حضور حسین بحیرائی شهردار منطقه، کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل نوسازی شهر تهران و اعضای ستاد راهکارهای رفع موانع نوسازی در این منطقه بررسی شد.

در این جلسه شهردار منطقه نقش همگانی در بازآفرینی محلات قدیمی و احیای هویت اجتماعی و فرهنگی را حائز اهمیت برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تشکیل جلسات مستمر ستاد بتوانیم فضاهای فرهنگی، ورزشی و فضای سبز و ... را توسعه دهیم که در این صورت تعامل و پیوند با شهر و محل زندگی محقق می شود و این به مدیریت شهری کمک می کند تا مشارکت شهروندان را بالا ببرد.

 در ادامه این جلسه کاوه علی اکبری با اشاره به پیشینه شکل گیری ستاد بازآفرینی و اهداف تشکیل آن، جنبه ها و ابعاد پیچیده مشکلات شهری را خارج از توان یک دستگاه عنوان کرد و رفع آن را نیازمند همکاری بین بخشی دانست.

وی سه پروژه بهسازی محیطی گذر پشت نواب، بهسازی خیابان دعوتی و کوچه عز آبادی را از برنامه های در دست اجرا در منطقه عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست موضوعات مربوط به توسعه فضاهای سبز، جمع آوری تیرهای برق، توسعه سرانه های خدماتی و ... مورد بررسی قرار گرفت و در خاتمه این جلسه احکام اعضای ستاد به آنان ابلاغ شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب