امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39838 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دراستودیوهای تهران، ارومیه و اردبیل به روی آنتن می رود؛

والیبالیست های ایران در قابِ ویژه برنامه « توپ و تور»

پوشش رقابت بلند قامتان ایران در مسابقات لیگ ملت های والیبال، حاصل كار تيمی ٤٠٠ نفر در استودیوهای تهران، ارومیه و اردبیل است که در قالب برنامه «توپ و تور» روی آنتن خواهد رفت.
والیبالیست های ایران در قابِ ویژه برنامه « توپ و تور»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت سیما، لیگ جهانی والیبال با نام جدید لیگ ملت های والیبال 2019  با حضور 16 تیم در سطح یک برگزار می شود و بازی والیبالیست های ایران در قابِ ویژه برنامه « توپ و تور » به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی بر روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

 

بهزاد کاویانی تهیه کننده ویژه برنامه « توپ و تور » با بیان اینکه ویژه برنامه امسال متفاوت تر از سال های گذشته پوشش داده خواهد شد، گفت : پخش آیتم های مختلف و جذاب متناسب با زمان، گرافیک و معرفی کشورهای حاضر در رقابت های لیگ به تصویر کشیده خواهد شد و با حضور کارشناسان ، تحلیل فنی مسابقات به صورت تخصصی در هر بازی انجام می شود.

 

وی افزود: تمامی بازی های دلاورمردان کشورمان را به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهیم کرد، ضمن اینکه پوشش تمامی مسابقات در کنداکتور شبکه مشخص شده است. پخش و پوشش سایر مسابقات لیگ ملت های والیبال نیز از شبکه ورزش سیما خواهد بود.

 

کاویانی درخصوص پخش مسابقات  با کیفیت بسیار بالا  در این ویژه برنامه ادامه داد: « توپ و تور » طی هفت سال گذشته به عنوان بهترین پوشش دهنده پخش زنده مسابقات معرفی شده و امیدواریم امسال نیز باهدف رضایت هر چه بیشتر هموطنان عزیزمان بهترین پوشش رسانه ای این مسابقات را ارائه دهیم.

 

این تهیه کننده درخصوص تعداد همکارانی که ویژه برنامه « توپ و تور » را همراهی می کنند گفت: 150 نفر مستقیم و 250 نفر غیرمستقیم این برنامه را در سه استودیوی تهران، ارومیه و اردبیل از آغاز تا پایان مسابقات همراهی می کنند و امیدواریم مجموع این تلاش ها با رضایت مخاطبان گرامی همراه باشد.

 

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه در هفته های سوم و چهارم مسابقات، در شهرهای ارومیه و اردبیل میزبان بازی ها خواهیم بود، تمامی آیتم های ویژه ی دو شهر میزبان از پیش ساخته شده و آماده پخش حین برگزاری مسابقات است.

 

گفتنی است لیگ ملت های والیبال FIVB با حضور 16 تیم از کشورهای ؛ آرژانتین ، استرالیا ، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن و لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا از دهم خرداد به مدت پنج هفته تا نهم تیر برگزار می شود و بازی های تیم ملی والیبال ایران در قالب ویژه برنامه « توپ و تور » از شبکه سه سیما  و سایر بازی ها نیز از شبکه ورزش سیما زنده برای علاقه مندان رشته والیبال بر روی آنتن می رود.

 

زمان پخش رقابت ها ،کشور میزبان  و محل برگزاری مسابقات به شرح زیر است:

شهر ژیانگمن چین  (سالن ژیانگمن)

•    جمعه 10 خرداد -  ساعت 12:30 -  ایران - ایتالیا ( برگزار شده)

•    شنبه 11خرداد  - ساعت 16:30 - ایران - چین ( برگزار شده)

•    یکشنبه 12خرداد - ساعت 12:30 - ایران  - آلمان ( برگزار شده)

شهر توکیو ژاپن(ورزشگاه ماساشینوفورست)

•    جمعه 17 خرداد  - ساعت 11:10 - ایران - برزیل ( برگزار شده)

•     شنبه 18 خرداد - ساعت 10:40  - ایران  - آرژانتین

•    یکشنبه 19 خرداد - ساعت 14:10  - ایران - ژاپن

شهر ارومیه (سالن غدیر)

•    جمعه 24 خرداد- ساعت 18:30 - ایران - کانادا

•    شنبه  25 خرداد - ساعت 18:30 - ایران - لهستان

•    یکشنبه  26 خرداد - ساعت 18:30 - ایران - روسیه

شهر اردبیل (ورزشگاه رضا زاده)

•    جمعه 31 خرداد - ساعت 18:30 - ایران  - پرتغال

•    شنبه 1 تیر- ساعت 18:30 - ایران  - استرالیا

•    یکشنبه 2 تیر - ساعت 18:30 - ایران - فرانسه

شهر پلوودیف بلغارستان  (کولودروما)

•    جمعه 7 تیر - ساعت 18:30 - ایران  - صربستان

•    شنبه 8 تیر - ساعت 22:10  - ایران  - بلغارستان

•    یکشنبه 9تیر - ساعت 18:30 - ایران  - آمریکا

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب