امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39840 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مرکوری، بیمه‌نامه هوشمند سفر بیمه کوثر

خبرایران: بیمه‌نامه هوشمند سفر بیمه کوثر ارزان‌ترین بیمه بدنه که به‌ صورت غیرحضوری و آنی و برای بازه زمانی محدود صادر می‌شود.
مرکوری، بیمه‌نامه هوشمند سفر بیمه کوثر

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام بیمه کوثر، این بیمه با همکاری شرکت استارت‌آپی هرمس شریف به‌تازگی محصولی نوین تحت عنوان «مرکوری» را به بازار بیمه کشور معرفی کرده است. از آنجایی که بیمه‌گذاران در تمام طول سال به بیمه بدنه نیاز ندارند، اپلیکیشن صدور بیمه بدنه کوتاه‌مدت توسط شرکت بیمه کوثر راه‌اندازی شده تا بیمه‌گذاران بتوانند خودرو خود را در یک بازه زمانی محدود تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهند.

مراحل صدور بیمه‌نامه هوشمند سفر به ترتیب شامل مشخص کردن مبدا و مقصد سفر، ارسال درخواست و برآورد هزینه، بارگذاری تصویر گواهینامه و کارت ماشین، عکس گرفتن بیمه‌گذار از خودرو و ارسال آن و در نهایت تأیید و صدور بیمه‌نامه می‌شود.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه مهم‌ترین مزیت مرکوری است. با صدور آنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری کارشناس بیمه و فقط با طی مراحل تعیین‌شده در اپلیکیشن که شامل انتخاب مقصد، عکاسی با تلفن همراه از خودرو و صدور بیمه‌نامه بدنه می‌شود، زمان صدور بیمه‌نامه به چند دقیقه کاهش می‌یابد. از طرف دیگر به واسطه کوتاه‌مدت بودن صدور این بیمه‌نامه و اینکه فقط برای مسیر و زمان مشخصی خودرو تحت پوشش بیمه است تا حدود زیادی از هزینه‌های بیمه بدنه خودرو کاسته می‌شود؛ یعنی بیمه‌گذاران به جای پرداخت سالانه بیمه بدنه فقط برای چند روز سفرشان خودرو خود را بیمه می‌کنند.

اپلیکیشن مرکوری شباهت زیادی به تاکسی‌های اینترنتی دارد و شما با انتخاب مبدا و مقصد سفرتان و تعداد روزهای آن قیمت اعلام‌شده از سوی شرکت بیمه کوثر بابت بیمه بدنه طی روزهای سفرتان را دریافت می‌کنید. برای مثال قیمت پنج روزه بیمه بدنه برای یک خودرو پراید با مسیر تهران به چالوس با توجه به مدل خودرو بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان می‌شود.

علاقه‌مندان به خرید این بیمه‌نامه می‌توانند از طریق نشانی https://65e3.app.link/BQTIe7LJ6W اپلیکیشن مرکوری را دانلود کنند و از مزایای این بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب