امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39854 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جامعه‌ی ۳۰ هزار نفری کاربران راننده زن در اسنپ

همزمان با آغاز به کار اسنپ، زمینه‌ی فعالیت برای زنان و مردان در این سامانه به طور یکسان به وجود آمد. در بهار ۹۶ سرویس اسنپ‌رُز برای خدمت‌رسانی به بانوان و خانواده‌ها شکل گرفت تا این افراد بتوانند از بین دو سرویس حق انتخاب داشته باشند و آسایش و راحتی مورد نظرشان را تجربه کنند. در حال حاضر امکان فعالیت رانندگان خانم در تمامی شهرهای محل فعالیت اسنپ وجود دارد، اما سرویس اسنپ‌رُز فقط در تهران در دسترس است.
جامعه‌ی ۳۰ هزار نفری کاربران راننده زن در اسنپ

به گزارش خبرایران، بنا بر اعلام اسنپ، در سال گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۷۴۴ نفر در اسنپ ثبت‌نام کردند که این عدد نسبت به سال قبل از آن دو برابر شده است. امروز فعالیت در اسنپ به عنوان یک فرصت شغلی مطمئن پیش‌روی زنان است و حدود ۳۰ هزار کاربر راننده‌ی زن در این سامانه مشغول به کار هستند. پس از فراهم آمدن زمینه‌ی اشتغال بانوان در دو سرویس اسنپ‌رُز و اسنپ‌اکو زمینه‌ی حضور زنان در جامعه پُررنگ‌تر شده و امروز بانوان فعال در اسنپ می‌توانند در درآمدزایی خانواده نقشی مؤثر ایفا کنند.

برای اطلاع بیشتر از آمار فعالیت زنان در ناوگان اسنپ به بلاگ این سامانه مراجعه کنید.

دلیل اختلاف قیمت اسنپ رُز و اکو

اگر به عنوان مسافر قیمت سرویس اسنپ‌رُز را با اسنپ‌اکو مقایسه کنید متوجه می‌شوید که اسنپ‌رُز قیمت پایین‌تری از اکو دارد. در واقع اختلاف قیمتی که در نرخ کرایه سرویس‌های اسنپ‌رُز و اکو وجود دارد تخفیفی برای مسافران این سرویس است. به بیان دیگر، مبلغ این تخفیف از جیب راننده خانم کم نمی‌شود و اسنپ آن را با پرداخت مازاد به راننده‌ها جبران می‌کند. بنابراین در شرایط برابر درآمد تمامی همراهان زن و مرد یکسان است و این تخفیف تنها برای مسافران در نظر گرفته شده است. به این شکل اسنپ تلاش می‌کند تا درخواست‌های سفر خانم‌هایی را که فقط در سرویس اسنپ‌رُز فعالیت می‌کنند، تضمین کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب