امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39870 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی رضا غیابی ؛

جزئیات برنامه‌های استیج اینوتکس 2019 اعلام شد

مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری جزئیات برنامه های پیش بینی شده در استیج اینوتکس 2019 را تشریح کرد.
جزئیات برنامه‌های استیج اینوتکس 2019 اعلام شد

به گزارش خبرایران، رضا غیابی مسئول استیج هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با اشاره به برنامه های امسال استیج در نمایشگاه، توضیح داد: بر اساس تحقیق مفصلی که با حضور فعالین استارتاپی و دبیرخانه اینوتکس انجام شد، چالش های اکوسیستم امروز استارتاپی کشور به دست آمد و پس از آن بود که پی بردیم  چه کسانی باید به استیج بیایند.

وی با بیان این که استیج یکی از نقاط قوت نمایشگاه نوآوری و فناوری است و امسال نیز به صورت پررنگی در خدمت اهداف این رویداد خواهد بود، افزود: این اساس مهم ترین بخش های استیج اینوتکس 2019 عبارتست از: طرح از چالش ها و فرصت های اکوسیستم فناوری خاورمیانه، توسعه فضای نوآورانه کشور، مدیریت منابع انسانی در استارتاپ ها، تعامل با تیم های مختلف به صورت دورکاری، بررسی تکنولوژی های نوآورانه مثل هوش مصنوعی و بلاک چین، داستان های موفقیت و شکست، پنل صادرات، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی با نمونه های انجام شده، چالش های برندینگ و تبلیغات، روابط عمومی. استیج، در عین حال مسابقه اینوتکس پیچ که رقابت سالانه بین تیم های استارتاپی است و در آن ایده های نوآورانه رقابت می کنند و یک برنده از بین آنها انتخاب می شود، را پوشش می دهد.

وی با ذکر اینکه بیش از 60 سخنران در استیج اینوتکس سخنرانی خواهند کرد، ادامه داد: در این برنامه مدیران عامل شرکت های موفق استارتاپی  مثل شرکت های بامیلو، علی بابا، اسنپ و کافه بازار نیز حضور دارند و سخنرانی خواهند  کرد، همچنین نمایندگان بین المللی از کشورهای مختلف مثل مالزی، ترکیه و هند هم در این رویداد سخنرانی خواهند کرد.

غیابی با ذکر اینکه افتتاحیه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و معاونان و دبیر همایش در استیج اینوتکس برگزار خواهد شد، ادامه داد: استیج اینوتکس یک ابررویداد است که بیش از20 ساعت محتوای نوآورانه طی 4 روز شامل پنل، سخنرانی و مباحثه به مخاطبان عرضه می کند. وی در پایان با بیان اینکه از آنجایی که استارتاپ ها نیاز به دانش سرمایه و شبکه دوستان و همراهان دارند استیج سعی می کند قسمت دانش نمایشگاه را رو پوشش بدهد، خاطرنشان کرد: در این راستا هم از محتوای تروجیی استفاده کرده ایم تا مردم با بحث استارتاپی آشنایی پیدا کنند و هم از محتوای تخصصی تا اکوسیستم استارتاپی را با واقعیت امروز ایران به طرز عمل گرایی آشنا کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب