امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39884 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاملات املاک صنعتی در شهرک صنعتی عباس‌آباد با «سوله»

خبرایران: شهرک‌های صنعتی یکی از جنبه‌های مهم توسعه محلی و منطقه‌ای در هر استان هستند. داشتن اطلاعات در مورد شهرک‌های صنعتی و اطلاع از مزیت‌های آنها برای صنعتگران، بازرگانان و تولیدکنندگان حائز اهمیت هست.
معاملات املاک صنعتی در شهرک صنعتی عباس‌آباد با «سوله»

به گزارش خبرایران به نقل از املاک صنعتی سوله، آشنایی صنعتگران، بازرگانان و تولیدکنندگان با شهرک صنعتی عباس‌آباد حائز اهمیت هست. به همین خاطر در این مطلب به معرفی مزیت‌ها و امکانات این شهرک صنعتی می‌پردازیم.

مزیت‌های شهرک صنعتی عباس‌آباد

شهرک صنعتی عباس‌آباد در کیلومتر ۳۵ جاده خاوران همجوار با محله شریف‌آباد واقع شده و بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی در کنار این شهرک صنعتی قرار دارد. از همسایگان این شهرک صنعتی می‌توان به شهرک صنعتی خوارزمی و شنزار اشاره کرد، همچنین شهرک صنعتی عباس آباد یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین شهرک‌های صنعتی اطراف تهران است که به دلیل امکانات فراوانی که دارد می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک باشد. مهمترین چیزی که می‌تواند یک شهرک صنعتی را از سایر مناطق صنعتی متمایز کند نوع امکاناتی است که کارخانه‌های و کارگاه‌های احداث شده در آن دارد.

شاید نام شهرک‌های صنعتی مختلفی را در اطراف تهران شنیده باشید، اما شهرک صنعتی عباس‌آباد ویژگی‌های دارد که آن را از سایر شهرک‌ها متمایز کرده که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

دسته‌بندی سوله‌ها و کارخانه‌ها بر اساس نوع کسب وکار آنها

رعایت اصول استاندار مهندسی در ساخت و نصب سوله‌ها

تقسیم‌بندی بر اساس متراژ سوله‌ها

نقل و انتقال آسان سند مالکیت به دیگران

در اختیار قرار دادن فضا برای کسب‌ها کار متناسب با نوع فعالیت

قیمت‌های مناسب و ارزان برای اجاره و خرید

قیمت زمین در شهرک صنعتی عباس آباد:

به جرأت می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های بارز شهرک صنعتی عباس آباد قیمت مناسب کارخانه‌ها و سوله‌های آن است. به طوری که اگر کسی قصد خرید یک کارخانه را در این شهرک صنعتی داشته باشد به راحتی می‌تواند با قیمت نسبتاً پایین‌تری از سایر شهرک‌های صنعتی به خرید آن اقدام کند. همچنین فروش کارخانه در این شهرک به راحتی انجام می‌شود و نیازی به طی مراحل اداری آزاردهنده نیست. فقط کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در گروه املاک صنعتی سوله تماس بگیرید.

جذب نیروی کار و اشتغال زایی در شهرک صنعتی عباس آباد:

وجود شرکت‌های صنعتی فعال در این شهرک سبب شده تا نیروهای کار فراوانی برای پیداکردن شغل مناسب جذب این شهرک صنعتی شوند. شهرک صنعتی عباس آباد فضای مناسبی برای ایجاد اشتغال نیروی‌های متخصص به وجود آورده به طوری که طی دوره‌های متوالی آگهی استخدام توسط شرکت‌های فعال در این شهرک منتشر می‌شود تا نیروی کار مورد نیاز خود را جذب کند.

برخی شرکت‌های بزرگ صنعتی فعال در شهرک صنعتی عباس آباد:

از جمله شرکت‌های معروف و بزرگ فعال در این شهرک صنعتی می‌توان به صنام الکترونیک، امرسان، اخوان، پارسا پلاستیک (پاپکو)، ارتعاشات صنعتی ایران، بیت‌پرداز، ایمن آینه، شیرآلات قهرمان، صنایع ارتباطی پایا، سرشار برودت سونیا، توسعه صنایع نفت و گاز سرو، نایلون سپید، بستنی شاد، تابش گران نور، راسل تابلو، ماشین سازی دیانی، مرکب ایران، بهنام صنعت پایا نام، که نشان دهنده اهمیت این شهرک صنعتی است.

خرید و فروش کارخانه در شهرک صنعتی عباس آباد با گروه املاک صنعتی سوله:

اگر قصد فروش کارخانه خود در شهرک صنعتی را دارید می‌تواند از مشاوره رایگان گروه املاک صنعتی سوله بهره‌مند شوید به طوری که در این گروه به لحاظ تسلط کامل بر مناطق و شهرک‌های صنعتی می‌تواند مرجع مناسبی برای قیمت‌گذاری و سرمایه‌گذاری باشد. همچنین داشتن سیستم فایلینگ قوی و به روز بودن آنها از دیگر مزیت‌های املاک سوله است و همچنین برای اجاره انواع سوله و کارخانه می‌توانید با مشاوران گروه املاک صنعتی سوله در تماس باشید. برای آگاهی از آخرین قیمت در شهرک صنعتی عباس آباد می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۶۶۱۳۳۰ در تماس باشید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب