امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39892 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از 6 سال از اجرای پروژه بزرگراه امام علی (ع)؛

خیابان شهید ناصری(نفیس) در منطقه 15 از بن بست خارج شد

خبرایران: شهردار منطقه 15 از آغاز عملیات تخریب 2 پلاک در خیابان شهید ناصری(نفیس) که در مسیر دسترسی محله مینابی به خیابان خاوران بود خبر داد.
خیابان شهید ناصری(نفیس) در منطقه 15 از بن بست خارج شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت:  عملیات تخریب آخرین ملک مستقر در مسیر دسترسی محله مینابی به خیابان خاوران، واقع در انتهای خیابان شهید ناصری(نفیس) روبروی مسجد امام جعفر صادق(ع) به عرصه 147 متر مربع با همکاری عوامل دادستانی، پلیس امنیت وکلانتری امروز انجام می شود.

وی افزود: صاحبان این ملک با بیش از 30 ورثه قانونی، آن را به مرکز دپوی ضایعات تبدیل کرده و موجب نارضایتی ساکنان و ایجاد مشکلات زیست محیطی آن محدوه شده بودند.

به گفته وی،  شهرداری منطقه 15 از سال 93 تا کنون به منظور آزادسازی این محدوده پی گیری های مستمر داشته که بالاخره با انجام ارزیابی کارشناسان و واریز مبلغ 15 میلیارد ریال در هفته های گذشته به صندوق دادگستری و صدور دستور از دادستان عملیات تخریب انجام شد.

شهردار منطقه ادامه داد: با تخریب آخرین بنای موجود؛ مسیر دسترسی خاوران به خیابان نفیس گشوده و پس از تخلیه خاک و نخاله، عملیات زیرسازی ، راه سازی و آسفالت مسیر توسط معاونت عمران آغاز می شود و معبر 16 متری نفیس بصورت کامل آزاد خواهد شد.

محمدی افزود: این پروژه یکی از پروژه های اثرگذار منطقه است که در تسهیل ترافیک و دسترسی شهروندان محله مینابی و اطراف نقش بسزایی دارد.

 

شایان ذکر است پس از تخریب این ملک اهالی محله با نصب بنر از این اقدام شهرداری برای بازگشایی این خیابان و نیز جمع آوری مرکز غیر مجاز بازیافتی تشکر کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب