امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39896 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسابقه استارت آپ‌های فین تک و سلامت در جریان نمایشگاه اینوتکس

خبرایران: مسابقه استارت‌آپ‌های فین‌تک و سلامت با هدف ایجاد تعامل میان این دو حوزه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.
مسابقه استارت آپ‌های فین تک و سلامت در جریان نمایشگاه اینوتکس
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از مرکز نوآوری رفاتک، مسابقه استارت‌آپ‌های حوزه های فین‌تک و سلامت ۲۰ خرداد ماه سالجاری از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در نمایشگاه اینوتکس برگزار و در این رویداد استارت‌آپ‌های فعال در دو حوزه فین‌تک و سلامت، ایده خود را در یک ارائه سه دقیقه‌ای معرفی خواهند کرد.

هادی ویسی رئیس مرکز نوآوری رفاتک، هدف از برگزاری مسابقه میان استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده دو حوزه فین‌تک و سلامت را ایجاد تعامل میان آنها اعلام کرد و گفت: بانک رفاه همواره با مراکز درمانی و بیمه‌ای فعال در حوزه سلامت در ارتباط بوده است و به دلیل رویکرد و ارتباط مستقیم این بانک با بدنه سلامت کشور، دو محور اصلی مرکز نوآوری رفاتک، فین‌تک و سلامت است.

داوطلبان شرکت در مسابقه رفاتک پیچ می توانند پاورپوینت ارائه خود را (درصورت تمایل اسناد دیگر طرح) تا ۱۷ خرداد ماه سالجاری به آدرس ایمیل rtpitch@refatech.com ارسال کنند.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت به معرفی اجمالی شرکت، اهداف، تیم، مشکلات، راه‌حل، فرصت بازار، محصول، مشتریان، تکنولوژی، رقبا، کشش، مدل کسب‌ وکار و برنامه بازاریابی امور مالی استارت‌آپ‌ خود خواهند پرداخت.

گفتنی است، در این رویداد مرکز نوآوری بانک رفاه که در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت در دو حوزه‌ اصلی فناوری مالی و سلامت که با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده نیز معرفی خواهد شد.

در این مسابقه به ۳ استارت‌آپ‌ برتر به ترتیب استارتاپ اول ۱۰۰ میلیون ریال، استارتاپ دوم ۵۰ میلیون ریال و استارتاپ سوم ۳۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب