امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 399 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با ساخت قسمت دوم فیلم های پرفروش؛

دیزنی از ورشکستگی نجات یافت

خبرایران: فروش فیلم های سینمایی 2012 کمپانی دیزنی توانست این موسسه فیلم سازی را از ورشکستگی نجات دهد.
دیزنی از ورشکستگی نجات یافت

به گزارش خبرایران به نقل از ایندیپندنت، پس از آنکه در سال 2011 دیزنی وارد یک دوره رکود فروش شد این کمپانی فیلمسازی در یک برنامه ریزی کوتاه مدت بر روی سری دوم و سوم فیلم هایی سرمایه گذاری کرد که فروش آن ها تضمین شده بود در نتیجه با سرمایه گذاری روی فیلم های «مرد آهني 3»، «ثور: دنياي تاريك»، «يخ زده» و «دانشگاه هيولاها» توانست از ورشکستگی نجات پیداه کرده و فروشی بالغ بر یك ميليارد و 547 ميليون دلار در سال 2012 دست یاید.

انيميشن های «يخ زده» و «ثور 2» همچنان در سينماهاي داخلي اكران مي شوند و همچنان برای این موسسه سود آوری می کنند. «يخ زده» در دومين هفته اكران در امریکا و فروش جهاني بیش از 268 میلیون دلار فروش کرد.

فيلم «ثور 2» كه محصول مشترك ديزني و مارول است، ركورد پنجمين فيلم پرفروش بين المللي را دارد. «ثور 2» بيش از 198 ميليون دلار در آمريكاي شمالي فروش داشته و با احتساب فروش جهاني از 621 ميليون دلار فراتر رفته است.

علي رغم فروش موفقيت آميز فيلمهاي آخر سال ديزني ، اين فيلم «مرد آهني 3» با بازي «رابرت داوني جي آر» است كه با فروش يك ميليارد و 215 ميليون دلار ، ديزني را به يكي از موفقترين استوديوها در عرصه اكران فيلم تبديل كرده است.

گذشته از فيلم هاي «دانشگاه هيولاها» ،‌«اُز بزرگ و قدرتمند» كه در جمع بيش از يك  ميليارد فروش داشته ان، بايد منتظر اكران فيلم جديد ديزني تحت عنوان «نجات آقاي بنكس» در 20 دسامبر بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب