امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 39954 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه17 خبرداد؛

سجاد شمالی با اجرای طرح TOD «کامل» می شود

خبرایران: امیر محسنی شهردار منطقه17 از آغاز فاز مطالعاتی و اجرای طرح خیابان کامل (TOD) در خیابان سجاد شمالی و لزوم عضویت نهادهای فرهنگی به جت شناسایی و تامین پیوستهای اجتماعی خبر داد.
سجاد شمالی با اجرای طرح TOD «کامل» می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه17، امیر محسنی با اعلام این خبر افزود: نخستین جلسه اجرایی طرح خیابان کامل (TOD) با حضور اعضای اصلی برگزار شد و مقرر گردید تا فاز سه ماهه مطالعاتی توسط کارشناسان و مشاورین آغاز شده و تا پایان تابستان نتیجه مطلوب برای اجرای این طرح و استقرار همه مودهای حمل و نقلی در این خیابان محوری حاصل شود.

محسنی بر عضویت کارشناسان اجتماعی و فرهنگی در این کمیته تاکید کرد و افزود: در تلاشیم که منطقه۱۷ را با توجه به موقعیت فرهنگی و اجتماعی و جغرافیای خاص آن در قالب برنامه توسعه و تحول به منطقه ایی انسان محور تبدیل نموده و محیطی امن و ایمن برای شهروندان به وجود آورد که با عضویت کارشناسان اجتماعی به تحقق نزدیک خواهد شد.

شهردار منطقه۱۷ با اعلام عضویت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این کمیته گفت: لازم است کارشناسان و نخبگان اجتماعی در این کمیته حضور داشته باشند و تمامی پیوستهای اجتماعی طرح خیابان کامل (TOD) را بررسی نموده تا بر اساس آن این طرح در خیابان مذکور اجرا شود.

گفتنی ست طرح خیابان کامل (TOD) بر استقرار مودهای حمل و نقلی و تردد همه جانبه شامل تردد ایمن عابرین پیاده و‌خودروها استوار است که با پیش بینی های صورت گرفته خیابان سجاد شمالی تا پایان سال جاری به خیابانی کامل تبدیل خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب