امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3997 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جام بیستم2014 برزیل؛

آلمان 4 - پرتغال 0 / قدرت‌نمایی ژرمن‌ها در بازی نخست

تیم ملی فوتبال آلمان اولین قدم را در جام جهانی 2014 برزیل محکم برداشت.
آلمان 4 - پرتغال 0 / قدرت‌نمایی ژرمن‌ها در بازی نخست
به گزارش خبرایران، تیم ملی فوتبال آلمان در اولین دیدارش در جام جهانی 2014 برزیل قدم اول را محکم برداشت و با نتیجه 4 بر صفر پرتغال را در هم کوبید تا خط و نشانی برای همه تیم‌های مدعی در این بازی‌ها بکشد.

شاگردان یواخیم لو در حضور آنگلا مرکل صدراعظم این کشور، در همان نیمه اول با دو گل توماس مولر و یک گل هوملس کار پرتغال را تمام کردند تا این تیم که با اخراج په‌په در نیمه اول 10 نفره شده بود دست‌هایش را به علامت تسلیم بالای سر ببرد.

در نیمه دوم اما با اینکه شاگردان یواخیم لو موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه توماس مولر در دقیقه 78 سومین گل خودش در این بازی و چهارمین گل آلمان را در اولین بازی در جام جهانی و همزمان با پنجاهمین بازی ملی‌اش به ثمر برساند.

یاران کریستیانو رونالدو در این بازی همه جوره تسلیم ژرمن‌ها شدند تا یکی دیگر از بازی‌های جام بیستم هم پر گل شود.

رونالدو بهترین بازیکن جهان هم در این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد.

ترکیب تیم پرتغال: پاتریسیو، آلوس، په‌‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلمیدا)، رونالدو، موتینیو، آلمیدا (ادر) ، میرلس، نانی، پریرا

ترکیب تیم آلمان:‌ نویر، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفی)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزیل (شورلر) ، خدیرا، مولر (پودولسکی)

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب