امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 400 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رامین ربیعی خبرداد؛

رشد 100 درصدی قیمت سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران

خبر ایران: «رامین ربیعی» عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران گفت: ‌ سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در یک‌ سال گذشته رشد بیش از 100 درصدی قیمت را تجربه کرد و بالاترین ارزش بازار شرکت در طول تاریخ فعالیت شرکت در آخرین روز معاملاتی قبل از مجمع رقم خورده که این نشان دهنده رشد خوب شرکت بوده است .
رشد 100 درصدی قیمت سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری خبر ایران، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‏‌گذاری توسعه صنعتی ایران امروز با حضور«امین ربیعی» عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ،«روزبه پیروز»  رییس هیات مدیره سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و اصحاب رسانه برگزار شد

دراین نشست گزارشی از وضعیت این شرکت برای اعضا وسهام داران شرکت تشریح شد و در ادامه گزارشی از عملکرد یک ساله این شرکت به آگاهی اعضای آن رسید.

بنابرگزارش هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ، این شرکت با بیش از 241 هزار سهام‌دار حقیقی توانسته در ‌سال مالی منتهی به 31 شهریور 92 سود خالص و میزان ارزش خالص دارایی‌ها را در کل فعالیت 17 ساله خود به دست آورد. ازاین جهت بتواند رشد خوبی را در بورس و سرمایه گذاری برای اعضای خود داشته باشد.

همچنین دراین روز بعد از پایان مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‏‌گذاری توسعه صنعتی ایران نشست خبری این شرکت نیز با حضور«رامین ربیعی» عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، ،«روزبه پیروز»  رییس هیات مدیره سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران برگزارشد.

دراین نشست خبری «رامین ربیعی» عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران اظهارداشت: ‌ سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در یک‌ سال گذشته رشد بیش از 100 درصدی قیمت را تجربه کرد و بالاترین ارزش بازار شرکت در طول تاریخ فعالیت شرکت در آخرین روز معاملاتی قبل از مجمع رقم خورده که این نشان دهنده رشد خوب شرکت بوده است .

وی با اشاره به دست آورد های خوب شرکت دریک سال گذشته تصرح کرد: دستاوردهای مهم مدیریت طی این دوره رشد 70 درصدی ارزش خالص ریالی دارایی‌های شرکت بوده و با وجود افت ارزش ریال، افزایش 24 درصدی NAV ارزی از 76 به 94 میلیون دلار محقق شده و خوشبختانه سود خالص در 2 سال اخیر مقارن با حضور مدیریت بخش خصوصی در شرکت، با 5 برابر شده ،که این عملکرد درخشان با پذیرش حداقل ریسک در سرمایه‌گذاری‌ها حاصل شده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: شرکت با حفظ P/Eسبد سهام بورسی در محدوده دو واحد کمتر از میانگین بازار و کنترل ریسک پرتفولیو در سطح 53 درصد ضریب ریسک بازار بورس، بیشترین سودآوری در طول تاریخ فعالیت توسعه صنعتی کسب کرده است.

در ادامه این نشست خبری نیز «روزبه پیروز» رییس هیات مدیره سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران اظهارداشت: در سال مالی منتهی به شهریور 92 بنده مدیرعامل شرکت بودم که سود خالص این شرکت 200 درصد نسبت به بودجه اولیه رشد داشته و به سطح بی‌سابقه 606 میلیارد ریال رسیده و ضمن اینکه در سال مالی 92 شاهد رشد 76 درصدی سود خالص و ثبت بالاترین رکورد سودآوری سالانه بوده‌ایم.

رییس هیات مدیره سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران اضافه کرد: در برنامه‌های آتی متنوع کردن پرتفولیوی سرمایه‌گذاری از طریق تکمیل پروژه ساختمانی کوهسار، تداوم حضور در بازار آتی سکه و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و در حال رشد را در دستور کار داریم و به منظور اصلاح ساختار و تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌ها، سرمایه شرکت از طریق اعطای سهام جایزه به سهام‌داران از محل سود انباشته به‌میزان 33 درصد افزایش یافت تا پرجمعیت‌ترین شرکت بورسی از این پس فعالیت خود را با سرمایه 1300 میلیارد ریال ادامه خواهیم داد.

پیروزعنوان داشت: در مجمع امسال رکورد بالاترین تقسیم سود نیز شکسته شده و 420 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شده است. خوشحال که این را بگوییم که شرکت پس از استقرار مدیریت جدید تحولات سازنده ای را تجربه کرده که ازآن جمله می توان به این اشاره کرد که فروش بلوک‌های راکد و کم بازده سهام بورسی و اختصاص بخش عمده‌ای از منابع به پربازده‌ترین صنعت بورس در سال 92 از مهمترین تحولات سبد دارایی‌های شرکت بوده،که این نشان دهنده رشد این شرکت وده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب