امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40100 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی مراسمی با حضورمعاون هماهنگی و امور مناطق؛

آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 5 برگزار شد

خبرایران: مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه 5 در سالن شهدای مدافع حرم منطقه با حضور رستمی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران، معاونان، شهرداران نواحی هفت گانه و مدیران برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 5 برگزار شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، در این مراسم رستمی معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه و پیگیرانه رجبعلی خسرو آبادی شهردار پیشین منطقه 5 به عنوان نیروی با تجربه در ابعاد مختلف مدیریتی و اجرایی گفت: از سیاست های شهرداری تهران ، مشارکت شهروندان در اداره شهر بوده و باید با حفظ کرامت ذاتی بیشتر در کنار مردم باشیم.

وی با اشاره به این که منطقه 5 از پتانسیل ویژه ای برخوردار است، افزود: به جز تکیه بر شهرسازی، درآمدزایی در دیگر محورها از اولویت های شهرداری تهران است.

در این مراسم رجبعلی خسرو آبادی شهردار سابق منطقه 5 از همه همکاران و شورایارانی که در مدت مسئولیتش همکاری صمیمانه داشتند قدردانی کرد.

فریدون حیدری شهردار منصوب شده منطقه 5 نیز در این مراسم، بر اجرای برنامه ها وسیاست های شهرداری تهران در منطقه تاکید کرد و خدمت به  شهروندان را مایه خرسندی دانست و افزود: امید است کارکنان با علاقه مندی  هر چه بیشتربرای جلب رضایت شهروندان تلاش کنند.

وی گفت : برای اجرای فعالیت ها از تاثیر شورا یاری در ارتباط با شهروندان کمک گرفته و در نظر داریم با کمترین هزینه شهرداری منطقه را اداره کنیم.

فریدون حیدری پیش از این در جایگاه های مدیریتی شهرداری تهران خدمت کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب