امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40142 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه17 اعلام کرد؛

پرشور ادامه دهیم/ مردم را از اقدامات آگاه کنیم

خبرایران: محمود کلهری شهردار منطقه17 در جریان هشتمین جلسه شورای معاونین بر ادامه پرشور خدمات و فعالیتها تاکید کرد و افزود:باید روند فعالیت را پرشور ادامه دهیم و لازم است اقداماتی برنامه ریزی شود تا مردم به خوبی درجریان فعالیتها قرار گیرند.
پرشور ادامه دهیم/ مردم را از اقدامات آگاه کنیم

محمودکلهری با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی گفت:لازم است که برنامه و سندراهبردی مشخصی تهیه شده و ظرفیتها و منابع منطقه و هرحوزه شناسایی و به روزرسانی شده و مسائل و چالشها به راحتی شناخته شده تا هرآنچه که به عنوان تهدید و ضعف شناخته می شود به فرصت و نقطه قوت تبدیل شود.

کلهری اطلاع رسانی موثر به شهروندان را خواستار شد و افزود: از تمامی حوزه های تخصصی می خواهم که اخبار و گزارش فعالیتها را بطور موثر از طریق کانال رسمی ارتباطی منطقه و حوزه روابط عمومی به اطلاع شهروندان رسانده و مشارکت موثر همشهریان را جلب نمایند.

وی با تاکید بر اهمیت مشورت گفت: نگاه مدیریت شهری گفتگو و تصمیم بر اساس خردجمعی ست.پس لازم است برنامه ریزی لازم صورت گیرد و همه بخشهای مدیریت شهری دست به دست یکدیگر داده و با کمک و همکاری بر مشکلات فائق آمده و با همدلی به پیشرفت و توسعه برسیم.

کلهری منابع شهری را حق الناس شهروندان خواند و افزود: منابع موجود و‌وظایف شهری همگی حق الناسی از شهروندان است که باید با حساسیت نسبت به آن عمل کرد و با همکاری و همدلی نتایج خوب در پیشرفت و توسعه رقم زد.

شهردار منطقه17 با تاکید بر رعایت انصاف گفت: وظیفه ما در شهرداری حفظ و حراست از منابع شهری ست و باید با رعایت انصاف،شفافیت و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه تحقق حق الناس و پیشرفت  را فراهم کنیم. باید بتوانیم با نگاه دوباره به ظرفیتهای شهری فرصتها و ظرفیتها را احصا کنیم و رضایت شهروندان عزیز را جلب کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب