امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4027 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جام بيستم - برزيل 2014؛

دومين تساوي جام در بازي برزيل و مکزيک

برزيل و مکزيک دومين تساوي بدون گل در جام جهاني برزيل را رقم زدند.
دومين تساوي جام در بازي برزيل و مکزيک

به گزارش خبرایران، تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت ايران در ورزشگاه کاستلائوي شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود را در گروه A جام جهاني 2014 برگزار کنند، ديداري که در پايان به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد.

 

نيمه اول:

 

نيمه اول اين ديدار در شرايطي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد که هر دو تيم چند موقعيت گلزني داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند. در اين بين برزيل با بهره‌گيري از امتياز ميزباني و حمايت تماشاگران حملات بيشتري داشت اما اين حملات به ثمر ننشست.

 

نيمه دوم:

 

نيمه دوم اين بازي در شرايطي آغاز شد که مکزيکي‌ها موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه تيم ميزبان خلق کردند. شاگردان اسکولاري اما بيکار ننشستند و در ادامه سعي کردند که ابتکار عمل را در دست بگيرند. از دقيقه 65 به بعد فشار برزيل روي دروازه مکزيک بيشتر شد اما دفاع و دروازه‌بان آماده اين تيم فرصت گلزني را به ميزبان جام بيستم ندادند. مکزيک در دقايق پاياني بازي البته فرصت‌هايي براي گلزني داشت که مهاجمان اين تيم نتوانستند از آنها گل و زمينه‌اي براي شگفتي‌سازي بسازند.

اين تساوي پس از ديدار ايران و نيجريه دومين تساوي بدون گل جام جهاني برزيل محسوب مي‌شود.

برزيل و مکزيک با اين تساوي 4 امتيازي شدند و به ترتيب در رده‌هاي اول و دوم جدول گروه A جام جهاني 2014 قرار گرفتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب