امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40270 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

لیست خروجی پرسپولیس مشخص شد

خبرایران: با توجه به پر بودن لیست پرسپولیس، کالدرون قصد خروج چند بازیکن را از فهرست این تیم دارد.
لیست خروجی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرایران به نقل از نود، پر بودن لیست پرسپولیس تعجب کالدرون را به همراه داشته است. کالدرون در حالی که قصد تزریق چند بازیکن جدید به فهرست پرسپولیس را داشت، با اخطارِ پر بودن لیست مواجه شد. حالا کالدرون قصد دارد چند بازیکن این تیم را از لیست کنار بگذارد تا جا برای خریدهای جدید باز شود. اتفاقی که نگرانی و رقابت را بین بازیکنان این تیم شدت بخشیده است. احتمال جدایی کدام بازیکن‌ها پررنگ‌تر از بقیه است؟

علیرضا بیرانوند: کالدرون به کنار گذاشتن شماره یک تیمش فکر نمی‌کند و دروازه‌بان پرسپولیس خودش قصد جدایی دارد. بیرانوند حتی با شروع تمرینات این تیم در تمرینات حاضر نشده و قصد دارد شانس‌اش را برای بازی در خارج از ایران امتحان کند.

بوژیدار رادوشوویچ: رادوشوویچ در تمرینات پرسپولیس حاضر شده است، اما این احتمال وجود دارد که کالدرون بخواهد برای دروازه‌بان نیمکت‌نشین تیمش سراغ گزینه ارزان‌تری برود. 

مهدی شریفی: شماره 10 پرسپولیس که از نیم‌فصل لیگ هجدهم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد، اصلا انتظارات را برآورده نکرد. شریفی فقط 144 دقیقه در لیگ برای پرسپولیس بازی کرد و در این مدت هم هیچ گلی نزد و پاس‌گلی نداد. البته برانکو در پست وینگر روی شریفی حساب باز کرده بود و شاید کالدرون او را به پست اصلی‌اش یعنی مهاجم هدف برگرداند. در غیر این صورت احتمالا جدایی شریفی هم وجود دارد.

احمد نوراللهی: ستاره فصل قبل پرسپولیس هم شب قبل نگرانی را به اردوی این تیم تزریق کرد. برادر احمد نوراللهی در اینستاگرام خبر از پیوستن این بازیکن به لیگ پرتغال داد. هنوز جزییات بیشتری منتشر نشده، ولی در صورت جدایی احمد هم کالدرون می‌تواند یک بازیکن جدید را جایگزین بهترین بازیکن فصل قبل لیگ از حیث نمرات نود کند.

محسن ربیع‌خواه: یکی از بازیکنان‌هایی که در این سال‌ها با وجود قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس خیلی تحت فشار قرار می‌گرفت، محسن ربیع‌خواه بود. بازیکنی که در این سال‌ها هیچ گلی نزد و پاس‌گلی نداد. آمار جالب توجه ربیع‌خواه این است که در دو فصل اخیر لیگ برتر هیچ بازیکنی را دریبل نکرده و هیچ شوت در چارچوبی هم نزده است. 

آدم همتی: همتی هم دیگر بازیکنی بود که با وجود فشارهای زیادی که به او وارد می‌شد، حمایت همیشگی برانکو را داشت. حالا با جدایی سرمربی کروات پرسپولیس، کار برای آدم همتی هم سخت شده است. بازیکنی که از فهرست زیر 23 سال هم عبور کرده و در صورت ماندن در لیست پرسپولیس، جای یک بازیکن بزرگسال را پر می‌کند.

بشار رسن: هافبک عراقی پرسپولیس هم در این مدت حسابی مدیران این باشگاه را به دردسر انداخته است. با وجود اینکه پرسپولیس خواهان ادامه همکاری با رسن است، ولی بشار در این مدت مصاحبه‌های زیادی کرده که بخاطر شرایط مالی نامناسب این باشگاه، قصد دارد پرسپولیس را ترک کند. آخرین خبر البته تخفیف دادن رسن به پرسپولیس و احتمال تمدید قرارداد این بازیکن است.

علی علیپور: آقای گل لیگ هفدهم و بهترین گلزن داخلی فصل قبل هم ساز جدایی را کوک کرده است. علیپور بعد از چهار فصل حضور در پرسپولیس، قصد جدایی از این تیم را دارد. علیپور اعلام کرده قصد دارد برای فصل جدید فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.

ماریو بودیمیر: مهاجم کرواتی که فصل قبل برانکو به ایران آورده بود هم با جدایی هم‌وطنش احتمالا فصل آینده در لیگ ایران حضور نخواهد داشت. بودیمیر با وجود اینکه یک گل زد، 2 پاس‌گل داد و 2 پنالتی گرفت، ولی با قیمت فعلی دلار و رقم‌هایی که راجع به قرارداد او شایعه شده، بعید است نظر کالدرون را جلب کند تا جای او مهاجم جدیدی نخرد. 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب