امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40292 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک؛

قطب گردشگری طبیعی شمال تهران با کمک شورایاران تقویت می شود

خبرایران: منطقه یک دارای محلاتی با جاذبه‌های متنوع مذهبی، تاریخی، گردشگری، تجاری و…، است که با حضور شورایاران و مشارکت آن‌ها در امور شهری می‌تواند قطب گردشگری طبیعی خود را تقویت کند.
قطب گردشگری طبیعی شمال تهران  با کمک شورایاران تقویت می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سیدحمید موسوی شهردار این منطقه  با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: ساکنین این منطقه با توجه به سطح تحصیلاتشان  بعنوان مهم‌ترین سرمایه انسانی می‌توانند به عنوان بازوی اجرایی و نظارتی در کنار مدیریت شهری باشند  و در راستای توسعه درآمدهای پایدار، شهر را یاری کنند.
 
شهردار منطقه یک با بیان اینکه شورایاران دیدبان احقاق حق محلات هستند و می‌توانند در امور شهر و محله‌شان تصمیم‌ساز باشند، گفت: بهترین و سریع‌ترین مسیر دریافت بازخورد تصمیمات مدیریت شهری، شورایاران هستند.
وی افزود:از آنجا که اداره شهر بدون مشارکت شهروندان ممکن نیست باتوجه به برنامه ریزی  شوراها، گروه های مرجع و سایر نهادها و ارگان های مسئول در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات شورایاری ها در سال جاری،می توان نسبت به مشارکت شهروندان نخبه،مسولیت پذیر و حضور بیشتر بانوان  در راستای کاندیداتوری این دوره از انتخابات  امیدوار بود
موسوی گفت:در دوره گذشته  از 27 دبیر شورایاری 13 نفر دیپلم و فوق دیپلم،5 کارشناس، 5 کارشناس ارشد و 4 دکترا حضور داشتند که امیدواریم با توجه به پتانسیل  شمال تهران ، در سال جاری از ظرفیت های علمی و دانشی بیشتری بهره مند شویم. 
وی افزود: امسال با حضور گروه های مرجع از جمله معلمین،دانشجویان،پزشکان،اساتید دانشگاه،معتمدین محلات و...در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها که  نسبت به شهر و محله خود احساس مسولیت می کنند شهر جان دوباره خواهد گرفت. 
این مقام مسئول تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شهرداری تهران به عنوان مجری برگزاری انتخابات با تشکیل ستاد هیأت اجرایی و نظارت در مناطق آماده برگزاری انتخابات شورایاری ها است و تا کنون در حدود 100 شعبه اخذ رای در منطقه یک مشخص شده و با انجام انتخابات، هر محله می تواند 9 عضو اصلی و 4 علی البدل را برای دوره چهار ساله داشته باشد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب