امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40305 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت روز قلم

خبرایران: پیام تبریک نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل خانه کتاب، به مناسبت روز قلم منتشر شد.
پیام تبریک مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت روز قلم

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، متن پیام نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل خانه کتاب به مناسبت روز قلم به این شرح است:
 

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» ن، سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند؛ ثبت وقایع تاریخی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بدون همراهی، همدلی، همت و مجاهدت اهالی قلم امکان‌پذیر نیست. نویسندگان، مترجمان، مصححان و هر کسی که نقشی در پدید آوردن و خلق یک اثردارد و فعالان حوزه کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنند و می‌توانند با خلق آثار ماندگار بذر امید ونشاط را در جامعه بکارند.
 

در شرایط کنونی اهل قلم با مشکلات و مسائلی مواجه هستند و ما وظیفه خود می‌دانیم برای حل و رفع این مشکلات تلاش کنیم. موسسه خانه کتاب برای حرکت از کمی محوری به سمت کیفی‌محوری با همکاری انجمن‌های فعال در حوزه اهل قلم در تلاش است تا گامی موثر در جهت تکریم اهل قلم و رفع موانع و مشکلات موجود بردارد. 

۱۴ تیرماه «روز قلم» فرصتی مغتنم است تا همگان به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم اهالی قلمی کنیم که بی ادعا در راستای توسعه و پیشرفت فرهنگی کشور گام بر می‌دارند و نقش بی بدیلشان برکسی پوشیده نیست. این روز را به تمامی اهالی قلم تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم قدردان گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌شائبه آنان باشیم
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب