امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40328 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمید بهرامی اعلام کرد؛

برگزاری جشن دهه کرامت همراه با اجرای مسابقات تفریحی و هنری در منطقه 19

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از تدارک بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی و جشن به مناسبت دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع) در سراهای محلات، شهربانو و اماکن متبرکه این منطقه خبر داد.
برگزاری جشن دهه کرامت همراه با اجرای مسابقات تفریحی و هنری در منطقه 19

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اعلام این خبر افزود: به مناسبت این دهه و گرامیداشت این ایام جشن های محلی به همت خانه تسنیم در سراهای محلات بر پا می شود که با تقدیر از دختران فرهیخته، مولودی خوانی و اجرای برنامه های متنوع همراه است.

همچنین جشن میلاد کریمه اهل بیت(س) با اجرای موسیقی زنده سنتی، شعر خوانی دختران و برپایی مسابقات فرهنگی 13 تیر در مجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت برگزار می شود.

وی درادامه تصریح کرد: به مناسبت دهه کرامت کارگاه آموزشی با موضوعات عفاف و حجاب، حجاب برتر، شناخت سیره حضرت معصومه(س)، سیره امام رضا(ع) و نگاه ایشان به جایگاه زن در اسلام و... در سراهای محلات و حسینیه ها برپاخواهد شد.

بهرامی با اشاره به فراهم کردن فضایی شاد به مناسبت دهه کرامت ویژه دختران خاطر نشان کرد: به همین منظورمسابقات شعر خوانی، مقاله نویسی، کتابخوانی، عکاسی، خلاقیت، طناب کشی، دارت، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، مینی بسکتبال، اسکیت و نقاشی در هر محله اجرا می شود.

معاون شهردار منطقه برپایی جشنواره غذایی، غبارروبی اماکن متبرکه در روز تجلیل از امامزادگان، برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای دختران هنرمند و فعال، پخش فیلم های آموزشی، نشست با دختران معلول فرهیخته و موفق در نواحی پنجگانه و اعزام به اردوی تفریحی بهشت مادران، مجموعه شهربانوو .. را از برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این ایام عنوان کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب