امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40384 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باتوجه به استقبال و ابراز علاقمندی از روز ابتدایی؛

فراخوان انتخاب داوران کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک منتشر شد

فراخوان انتخاب داوران کودک و نوجوان به همت مدرسه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از روز گذشته 15 تیر آغاز شده و در همین مدت کوتاه استقبال قابل توجهی از این فراخوان صورت گرفته است.
فراخوان انتخاب داوران کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک منتشر شد

به گزارش خبرایران از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، با انتشار فراخوان داوران کودک و نوجوان که به همت مدرسه جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان صورت گرفته است، علاقمندان به داوری آثار سی و دومین دوره جشنواره که از بین کودکان و نوجوانان 9 تا 14 ساله خواهند بود، در روزهای ابتدایی استقابل قابل توجهی از این طرح داشته‌اند.

مهلت ثبت نام  از روز گذشته 15 تیر آغاز شده و تا 27 تیر 1398 ادامه دارد و علاقمندان می توانند طی این روزها از ساعت 9 صبح تا 19 بعد از ظهر با حضور در عمارت هنرمند واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان ابن سینا، کوچه دوم برای ثبت نام اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس پرسنلی است.

سى و دومین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخى اصفهان برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب