امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40386 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به منظور بهره مندی از انرژی های تجدید پذیر و صرفه جویی در هزینه ها؛

66 دستگاه آبگرمکن خورشیدی منطقه 19 با رفع معایب راه اندازی مجدد شدند

خبرایران: به منظور بهره مندی از انرژی های تجدید پذیر و صرفه جویی در هزینه ها ، 66 دستگاه آبگرمکن خورشیدی نصب شده در سرویس بهداشتی بوستان ها و ساختمان های اداری منطقه 19 با رفع نواقص فنی راه اندازی مجدد شدند.
66 دستگاه آبگرمکن خورشیدی منطقه 19 با رفع معایب راه اندازی مجدد شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه انرژی خورشیدی یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است افزود: در راستای کاهش و صرفه جویی در مصرف منابع فسیلی رفع نواقص و راه اندازی 66 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در دستور کار اداره محیط زیست و توسعه پایدار این حوزه قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با دعوت از شرکت مشاور، ممیزی همه دستگاه ها  طی یک ماه انجام  و لیستی از نواقص و مشکلات هر یک تهیه و در قالب گزارش و پروپزال به این معاونت ارسال که در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار قرار دارد.

رباطی خاطر نشان کرد : پیش بینی می شود طی دوه ماه آینده با اتمام رفع نواقص آبگرمکن های خورشیدی منطقه شهروندان از نعمت آب گرم در سرویس های بهداشتی عمومی بهره مند خواهد شد.

به گفته این مسئول آبگرمکن های خورشیدی درساختمان مرکزی منطقه، بوستان های ولایت، شقایق، 22 بهمن، بستان، بهشت، بهار، شهید کاظمی، شریعتی، نرگس، افرا، شهربازی شادی و تماشا، شهرک آموزش ترافیک، ساختمان ناحیه 2، تولیدات فضای سبز و سرویس بهداشتی پل شکوفه نصب شده است.

معاون شهردارمنطقه بر انجام معاینه فنی 22 موتور خانه تحت تملک شهرداری منطقه طی روز های آینده نیز تأکید کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب