امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40437 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با دهه کرامت انجام می شود؛

افتتاح 15 پروژه شهری در محله های منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از افتتاح 15 پروژه ورزشی، فرهنگی، ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و رفاهی همزمان با دهه کرامت خبر داد.
افتتاح 15 پروژه شهری در محله های منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با تبریک ایام فرارسیدن دهه کرامت گفت: از مجموعه پروژه   آماده افتتاح؛ سه پروژه مهم در محله افسریه به بهره برداری می رسد تا سطح خدمات‌رسانی ما به شهروندان این محله افزایش‌یابد.

وی به افتتاح استخر و سونای افسریه اشاره کرد و افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت 2800 مترمربع به عنوان نخستین مجموعه ورزشی آبی محله افتتاح می شود. پیش از این مردم شریف افسریه برای استفاده از این خدمات باید مسافت طولانی را تا محله های همجوار طی می کردند ولی تابستان امسال می توانیم پذیرای شهروندان عزیز در این مجموعه فاخر باشیم.

شهردار منطقه با اشاره به آمار بالای افراد روشندل در محله افسریه خاطر نشان کرد: باغچه حواس به عنوان نخستین آکادمی هوشمند روشندلان شهر تهران برای افزایش مهارت های اجتماعی و فردی آنها با مشارکت خیرین طراحی و اجرا شده است.

محمدی در ادامه اضافه کرد:  بازار میوه و تره بار افسریه  نیز با توجه به نیاز شهروندان و با مشارکت سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران در این محله ساخته شده تا ضمن ارائه خدمات مناسب و بهینه به شهروندان، تردد برون محله ای و ترافیک محله را کاهش دهد.

شهردار منطقه به راه اندازی مرکز شکوفا به عنوان بزرگترین مرکز آموزش و اشتغال شرق تهران  اشاره کرد و یادآور شد:  این طرح در سوله ای به مساحت 1800 مترمربع با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می شود تا افراد پس از کسب آموزشهای لازم بتوانند کارآفرینی کنند.

محمدی در ادامه به احداث 20 خانه دوچرخه با ظرفیت 300 دستگاه دوچرخه در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و کاهش آلودگی هوا اشاره کرد و یادآور شد: 11 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در بوستان آزادگان آماده شده تا شهروندان منطقه در توسعه حمل و نقل پاک  مشارکت داشته باشند.

محمدی در ادامه با اشاره به افتتاح اولین ایستگاه مترو در منطقه در سالجاری یادآور شد: با هدف سهولت دسترسی شهروندان غرب منطقه به ایستگاه مترو؛ پایانه متروی بعثت راه اندازی شد.

وی در ادامه با تاکید براینکه پروژه های یادشده ظرف سه، چهار ماه گذشته آماده سازی شده است، خاطر نشان کرد: سعی کردیم در هر محله پروژه داشته باشیم و در این راستا با هدف افزایش کیفیت زندگی و ارتقای رضایتمندی شهروندان 13750 متر مربع از فضاهای نا امن شهری در مسعودیه و خاورشهر تبدیل به باغ راه شد و  طرح جمع آوری آبهای سطحی در نواحی 1، 2 و 4 اجرا و معابر اصلی منطقه با روکش آسفالت بهسازی شده است.

وی افزود: اجرای طرح رنگ در شهر با هدف ارتقای زیبایی بصری در محله ابوذر، جنگل کاری کوههای بی بی شهربانو، توسعه و بهسازی فضای سبز بوستان مسافر، تملک و بازگشایی مسیر دسترسی سواره رو محور خاوران به خیابان ناصری، راه اندازی خانه کارگر در راستای توانمند سازی و مهارت آموزی شهروندان در محله اتابک و اصلاح هندسی محله های مشیریه و مسعودیه از دیگر پروژه هایی است که در منطقه افتتاح و تحویل شهروندان  شود.

شایان ذکر است، 15 پروژه شهری در این منطقه آماده شده که با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب