امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40438 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با اجرای نقاشی های دیواری دانشجویی؛

فرهنگ شهر نشینی بر جداره های شهری نقش بست

خبرایران: نقاشی های دیواری با مضمون فرهنگ شهر نشینی و حمل و نقل پاک با اجرای دانشجویان بر جداره های شهری شمال تهران نقش بست.
فرهنگ شهر نشینی بر جداره های شهری نقش بست
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک رضا عبدالملکی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در راستای اجرای تهران شهری برای همه طرح های مصوب سازمان زیباسازی جهت فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان با مقوله های فرهنگ شهر نشینی بر بیش از یک هزار متر مربع از جداره های شهری شمال تهران اجرا شد.
وی گفت: این طرح ها توسط گروه های دانشجوی رشته گرافیک  و نظارت اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک در حال اجراست و تا کنون در بیش از 8 نقطه منطقه یک اجرا شده است.
عبدالملکی افزود: بیشتر طرح های اجرا شده مربوط به فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی و پاک بوده است که از چهار راه پارک وی در خیابان ولیعصر(عج) به سمت تجریش بر روی دیواره ساختمان اداره هواشناسی ، لغتنامه دهخدا، پله های کوچه ناهید، ابتدای خیابان دربند، جنب پارکینگ شهید باهنر، نرسیده به مترو شهید صدر و... اجرا شده است.
معاون شهردار منطقه یک گفت: پس از اتمام طرح های شهری طرح ساماندهی و رنگ آمیزی محله امامزاده قاسم (ع) و گلابدره اجرایی می شود.
وی تشکیل دبیرخانه نقاشی دیواری دانشجویان را اقدام دیگری دانست که با هدف بررسی اعتبارات، هزینه ها ، صرفه جویی و درآمدزایی تشکیل شده است .
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب