امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40496 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از 17 سال دوری از صحنه ؛

حسین زمان در برج میلاد روی صحنه می­رود

حسین زمان پس از 17 سال دوری از صحنه، کنسرتی را با اجرای قطعات خاطره­انگیر و جدید در سوم مردادماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می­کند تا بار دیگر مخاطبان این خواننده شاهد اجرای زنده او باشند.
حسین زمان در برج میلاد روی صحنه می­رود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی این اجرا، حسین زمان در این کنسرت با همراهی ارکستری 30 نفره به رهبری صابر جعفری روی صحنه خواهد رفت و گلچینی از قطعات گذشته خود را به همراه چند قطعه جدید اجرا می­کند. در این برنامه نوازندگانی همچون  بابک ریاحی پور ، حسن فراهانی و حسین شریفی که سابقه همکاری با حسین زمان را داشتند نیز حضور خواهند داشت.

خواننده قطعه محبوب مسافر معتقد است که حضور دوباره او روی صحنه می­تواند به فضای مشوش موسیقی پاپ امروز کمک کند و اجرایش تاثیرگذار باشد. او همچنین قرار است در این اجرا تعدادی از کارهای قدیمی­اش را که فرصت اجرای زنده آن­ها را نداشته را به همراه آثار خاطره انگیز خود و چند تک آهنگ جدید به اجرا دربیاورد و نهایتا طلسم 17 ساله دوری از صحنه­اش را بشکند.

نخستین کنسرت حسین زمان پس از 17 سال دوری، 3 مردادماه سال جاری در مرکز همایش­های برج میلاد به تهیه­کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای باران» به مدیریت «پوریا مطلبی» و سرمایه گذاری شرکت «تماس» برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند از روز پنج شنبه (20 تیرماه) ساعت 14 به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com  مراجعه کنند.

گفتنی است به­زودی نشست خبری این کنسرت با حضور حسین زمان برگزار خواهد شد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب