امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40525 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برای افزایش تردد خودروهای عبوری صورت گرفت؛

نشانه گذاری و خط کشی محوری معابر مهم منطقه15

خبرایران: بلوار امام رضا (ع) ، شهرک بروجردی و معابر مهمی چون شهید ابراهیمی در کیانشهر در راستای افزایش ایمنی تردد خودروها خط کشی محوری شدند.
نشانه گذاری و خط کشی محوری معابر مهم منطقه15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: در این راستا انواع خط کشی به منظور نشان دادن مسیر صحیح جاده، امکان سبقت یا عدم سبقت، خطوط عابر پیاده ، خطوط مجاز جهت پارک خودرو و .. انجام شد.

وی با اشاره به اینکه نشانه گذاری سطوح معابر برای ارائه ی بهتر اطلاعات راهنمایی و رانندگی به رانندگان و عابرین یکی از مهمترین عوامل در به حداقل رسانیدن سردرگمی و عدم اطمینان در میسر رانندگی و یا عبور است افزود: این خط کشی ها براساس نیازسنجی کارشناسان معاونت ترافیک در بازدید مستمر از نواحی اجرا شد.

به گفته وی، در این عملیات انواع خطوط محوری، بلوکهای عابر پیاده و نوشتار، خطوط ایست، کانال عابر پیاده و خط کشی های ایستگاه اتوبوس به اجرا درآمد.

لواف زاده ادامه داد: در این راستا خطوط محوری به صورت ممتد و منقطع در بلوار امام رضا، شهرک بروجردی، خیابان ابراهیمی، بروجردی جنوبی و... به متراژ 31 هزار و 500متر طول، خطوط عابر پیاده به متراژ 550متر طول ، 72 عدد نوشتار و 10عدد خط کشی ایستگاه اتوبوس  ترسیم شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب